Eksplozja emocji w polskim internecieEksplozja emocji w polskim internecieEksplozja emocji w polskim internecieEksplozja emocji w polskim internecie
23 października 2020 nastąpiła diametralna zmiana emocji, także wyrażanych online (fot. Pixabay)

Eksplozja emocji w polskim internecie

Eksplozja emocji w polskim internecie
Marcin Pawilno-Pacewicz

Marcin Pawilno-Pacewicz

-

business development manager, VMLY&R Poland/Brand Fibres

Marcin Pawilno-Pacewicz

Marcin Pawilno-Pacewicz

business development manager, VMLY&R Poland/Brand Fibres

Researcher i koordynator projektów badawczych z ponad 14-letnim doświadczeniem na rynku polskim i rynkach zagranicznych. Badawcze kroki stawiał w firmach Research International, TNS, Ipsos i Kantar. Na przestrzeni lat zebrał doświadczenie w przekroju kategorii rynkowych: od FMCG, przez finanse, aż do materiałów budowalnych. Specjalista w zakresie integracji insightów ze świata digitalowego i realu.

Maciej Sobczyński

Maciej Sobczyński

-

business development and research manager, VMLY&R Poland/Brand Fibres

Maciej Sobczyński

Maciej Sobczyński

business development and research manager, VMLY&R Poland/Brand Fibres

Odpowiada za rozwój narzędzi badawczych. Ma 15 lat doświadczenia w pracy badawczo-analitycznej w Polsce i za granicą. Wcześniej pracował w TNS OBOP i TNS Pentor. Realizował badania dla marek z sektorów: FMCG, telekomunikacja, żywność dla niemowląt i dzieci, sprzedaż detaliczna, ubezpieczenia, finanse. Absolwent socjologii Uniwersytetu Warszawskiego i wykładowca marketingu w social media na Akademii im. Leona Koźmińskiego.

Niepewność to wspólny mianownik działań wszystkich marek i firm w 2020 roku. Wystarczy wspomnieć okresy kwarantanny, obostrzenia w poruszaniu się, przyspieszoną i wymuszoną digitalizację sprzedaży, ograniczenie działania, a nawet momentalne „zniknięcie” biznesu całych branż (np. eventy, gastronomia). Wydawałoby się, że epidemia i lockdown wywołają silny emocjonalny oddźwięk w internetowych wypowiedziach konsumentów – także tych związanych z markami. Czy rzeczywiście tak było? Jak marki powinny reagować na silne emocje odbiorców wyrażane online i offline?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się