Powiedz mi, jakie masz poglądy, a powiem ci, gdzie nie kupowaćPowiedz mi, jakie masz poglądy, a powiem ci, gdzie nie kupowaćPowiedz mi, jakie masz poglądy, a powiem ci, gdzie nie kupowaćPowiedz mi, jakie masz poglądy, a powiem ci, gdzie nie kupować
Polacy nie zbojkotowali Biedronki za „Mały słownik ważnych pojęć”

Powiedz mi, jakie masz poglądy, a powiem ci, gdzie nie kupować

Powiedz mi, jakie masz poglądy, a powiem ci, gdzie nie kupować
Klaudia Mazurkiewicz

Klaudia Mazurkiewicz

-

key account, Mosqi.to

Klaudia Mazurkiewicz

Klaudia Mazurkiewicz

key account
Mosqi.to

D&G, Ciechan, Empik, Biedronka i najświeższy bohater – Tefal. Co łączy te wszystkie marki? W zamierzony bądź niezamierzony sposób sprawiły, że przez wielu są utożsamiane z kontrowersyjnymi poglądami.

Tefal i jego „wyznanie mięsożercy”
W czasach, kiedy coraz więcej osób dba o zdrowy tryb życia i głośno wypowiada się na temat tego, co je, a czego nie – bardzo łatwo o bójkę, zwłaszcza na sieciowej arenie. Przekonał się o tym Tefal, który ostatnio stał się marką znienawidzoną przez wegetarian.

Wszystko za sprawą jego fan page’a, na którym od jakiegoś czasu pojawiały się słowno-obrazkowe żarty wiążące produkty marki z daniami mięsnymi oraz męskością czy sztuką.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się