Femvertising – kobieta w sercu markiFemvertising – kobieta w sercu markiFemvertising – kobieta w sercu markiFemvertising – kobieta w sercu marki
Sprawy kobiet w strategii marki, nie tylko w komunikacji (fot. Pixabay)

Femvertising – kobieta w sercu marki

Femvertising – kobieta w sercu marki
Katarzyna Kłobukowska

Katarzyna Kłobukowska

-

account manager, Admetrics

Katarzyna Kłobukowska

Katarzyna Kłobukowska

account manager
Admetrics

Dziś to podejście w marketingu i komunikacji wydaje się niemal oczywiste. Jeszcze kilka lat temu jednak wcale nie było ono tak powszechne. Założenia oraz początki femvertisingu przypomina Katarzyna Kłobukowska z Admetrics.

Kobiety to wciąż rosnąca grupa odbiorców działań marek oraz komunikatów marketingowych. Ich siła nabywcza zwiększa się z każdym rokiem – i to nie tylko w segmencie kobiecych produktów. Rozwijanie brandu i jego komunikacji w myśl wartości bliskich kobietom ma nie od dzisiaj swoją nazwę – femvertising. Znamy ten nurt również z polskiego rynku.

Nie brakuje wyników badań (m.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się