Dziś to podejście w marketingu i komunikacji wydaje się niemal oczywiste. Jeszcze kilka lat temu jednak wcale nie było ono tak powszechne. Założenia oraz początki femvertisingu przypomina Katarzyna Kłobukowska z Admetrics.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kobiety to wciąż rosnąca grupa odbiorców działań marek oraz komunikatów marketingowych. Ich siła nabywcza zwiększa się z każdym rokiem – i to nie tylko w segmencie kobiecych produktów. Rozwijanie brandu i jego komunikacji w myśl wartości bliskich kobietom ma nie od dzisiaj swoją nazwę – femvertising. Znamy ten nurt również z polskiego rynku.
Nie brakuje wyników badań (m.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.