Robert Lewandowski odwiedza św. Mikołaja w reklamie T-Mobile
  • 1
  • 1
13.11.2020

Robert Lewandowski odwiedza św. Mikołaja w reklamie T-Mobile

13 listopada wystartowała kampania świąteczna T-Mobile z udziałem ambasadora marki, Roberta Lewandowskiego. Reklama pokazuje, że dzięki technologiom możliwe jest, by tegoroczne Boże Narodzenie pozostało niepowtarzalnym czasem, pełnym radości i magii.

W tym roku operator pokazuje, jak wspólnie z piłkarzem ratuje święta. W 60-sekundowym spocie, który został zrealizowany również w wersji 45- i 30-sekundowej, sportowiec przyjmuje gości podczas przygotowań świątecznych. Córka bliskich mu osób zdradza obawę, że magiczny klimat świąt jest zagrożony. Wobec tego Robert Lewandowski odwiedza św. Mikołaja.

Świąteczny spot będzie emitowany w telewizji oraz Internecie, a działania promocyjne obejmą także media społecznościowe. Kampanię przygotował departament zarządzania marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis). Działania w Internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

  • 1
W świątecznym spocie T-Mobile Robert Lewandowski odwiedza św. Mikołaja

W świątecznym spocie T-Mobile Robert Lewandowski odwiedza św. Mikołaja

13 listopada 2020

  • 1
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
13.11.2020

Muzyczne duety gwiazd i miast w projekcie dla aplikacji Empik Music. Pierwszą artystką Beata Kozidrak

Empik uruchamia projekt, w ramach którego tworzy duety muzycznych gwiazd i miast. Utwory, w których wybrzmią nie tylko artyści, ale też dźwięki bliskich im miast, będą dostępne w aplikacji streamingowej Empik Music. Cykl zainaugurują Beata Kozidrak i Lublin. W kolejnych tygodniach usłyszymy także popularnych polskich artystów pochodzących m.in. z Gdańska i Wrocławia.