Decathlon przedłuża współpracę z agencją Przestrzeń - Marketing przy Kawie
Decathlon przedłuża współpracę z agencją Przestrzeń
  • 0
  • 1
12.01.2021

Decathlon przedłuża współpracę z agencją Przestrzeń

Decathlon powierza agencji Przestrzeń obsługę 360 stopni na kolejny rok. Będzie to już trzeci rok współpracy, na którą marka zdecydowała się bez rozpisywania przetargu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55736 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
12.01.2021

Jakich trendów kosmetycznych szukaliśmy w Google w 2020 r.? Na czele henna pudrowa, strobing i laminacja brwi

Henna pudrowa to najpopularniejsze hasło kosmetyczne w Google w 2020 r. Chociaż ubiegły rok upłynął nam pod znakiem pielęgnacji w domu, nie oznacza to, że przestaliśmy dbać o swój wygląd czy śledzić nowości z kategorii urody. Wyszukiwarkę pytaliśmy o to, jak malować brwi lub jak przykleić rzęsy. Największe wzrosty popularności w wyszukiwarce dotyczyły zaś haseł: strobing, laminacja brwi oraz laminacja rzęs.

  • 0
  • 1
  • 0
12.01.2021

Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej prowadzi badanie na temat współpracy biznesu z nauką

Czy młodzi adepci sztuki komunikacji marketingowej, wchodząc na rynek, wiedzą, jakie są wobec nich oczekiwania? Czy nauka idzie w parze z praktyką? Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej z początkiem stycznia 2021 r. rozpoczęła badanie, którego wyniki będą podstawą do opracowania analizy aktualnej sytuacji współpracy pomiędzy środowiskiem akademickim a biznesem.