Asics zmienia logo i uruchamia globalną akcję „Sunrise Mind”
  • 1
  • 4
13.01.2021

Asics zmienia logo i uruchamia globalną akcję „Sunrise Mind”

Świat nadal stoi w obliczu pandemii, a globalne społeczeństwa odczuwają jej negatywne skutki m.in. w zakresie zdrowia psychicznego. Marka Asics wraca do swoich korzeni, aktualizując logotyp i uruchamiając globalną akcję pod hasłem „Sunrise Mind”, która ma promować aktywność fizyczną.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50092 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

13 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.01.2021

Wydawać rozważniej i nie zapożyczać się. Postanowienia noworoczne a pandemia Covid-19

Chęć oszczędzania i zapanowania nad finansami zawsze znajduje się w czołówce postanowień noworocznych. Jednak tylko nieznaczny odsetek osób, które podjęły takie postanowienia, w nich wytrwa. Jak pokazuje „European Consumer Payment Report 2020” firmy Intrum, pandemia zmniejszyła dochody 45% polskich konsumentów. Dlatego w 2021 r. warto wytrwać w postanowieniach, szczególnie tych dotyczących pieniędzy. W badaniu sprawdzono, co respondenci planują w obszarze finansów.

12 stycznia 2021