1 9 0 0 0 4.12.2019„I am piccante”. Papieżyca pastafarian na nośnikach w wiatach przystankowychNa nośnikach AMS w Warszawie pojawiły się plakaty z hasłem „I am Piccante”. Odwołują się do postaci papieża i Kościoła. W ten sposób Special Patrol Group zwraca uwagę na akcję „End Blasphemy Laws”.
2 2 0 0 0 4.12.2019„Elfy same w domu” – świąteczna kampania 2019 Pepsi z udziałem influencerówW tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała bajkowy minifilm, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów. W filmie wystąpili m.in.: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf).
0 5 0 0 0 4.12.2019„Słodkie lisa ucha berety” i „grzebień z tajemnicy przedziału” w kampanii internetowej marki AliExpressKapcie w kształcie różowych świnek to „krótkie futro pluszowe”. Pokrowiec na pilota to „zdalnego sterowania osłona”, a szczotka do włosów ze skrytką – „grzebień z tajemnicy przedziału”. Takie właśnie opisy zdjęć można znaleźć na polskich profilach serwisu AliExpress. Marka postanowiła wykorzystać je w kampanii social media.
0 1 0 0 0 4.12.2019mBank wybrał Linkleaders jako swoją agencję employer brandingmBank wybrał agencję employer brandingu. Całościową komunikacją marki pracodawcy zajmie się Linkleaders.
1 2 0 0 0 4.12.2019Aleksandra Popławska dołącza do Roberta Karasia w projekcie marki CupraCo łączy aktorkę Aleksandrę Popławską z ultratriathlonistą Robertem Karasiem? Jak przekonuje marka Cupra, podążanie własną drogą, realizacja pasji oraz podejmowanie ryzyka. Ich determinacja stała się źródłem inspiracji do projektu „Create the Path” hiszpańskiej marki Cupra.
0 1 0 0 0 3.12.2019Firma Sokołów wybrała agencję do obsługi w social mediaProducent mięsa i wędlin Sokołów nawiązał współpracę z Cut the Mustard. Agencja zajmie się działaniami social media.
0 2 0 0 0 3.12.2019Wirtualni influencerzy z prawie trzykrotnie wyższym współczynnikiem zaangażowania niż realniWirtualni influencerzy na Instagramie angażują prawie trzykrotnie lepiej niż ci realni. To główny wniosek z badania firmy HypeAuditor.
1 1 0 0 0 3.12.2019„Dziwny człowiek, który chce zakraść się do naszych domów” – św. Mikołaj w globalnej kampanii Coca-ColiCoca-Cola rozpoczęła globalną kampanię świąteczną. W spocie pokazuje św. Mikołaja, nazywając go „dziwnym człowiekiem z tajemniczej krainy, który chce zakraść się do naszych domów”.
1 2 0 0 0 3.12.2019Canal+ i Netflix ze wspólną ofertą3 grudnia Canal+ oraz Netflix rozpoczęły współpracę. Przedstawiają polskim klientom ofertę, która łączy Canal+ i Netflix w jednym pakiecie. Klienci, którzy skorzystają z oferty łączonej, będą mogli otrzymać dodatkowo dostęp do Netflixa na 12 miesięcy w prezencie.
0 1 0 0 0 3.12.2019Tomasz Zubilewicz zapowiada pogodę dla „Death Stranding”8 listopada premierę miała gra „Death Stranding”, stworzona przez Kojima Productions na Playstation. Do promocji tytułu w Polsce zaangażowano prezentera Tomasza Zubilewicza. W charakterystyczny sposób zapowiada on pogodę.