Cofeeheaven to kolejny polski szyld, który znika z rynku, zastępowany przez globalną markę zagraniczną. Wszystkie rebrandingi ostatniej dekady rozpalały wyobraźnię, także ze względu na budżety, jakie na nie przeznaczano.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
2005: Idea → Orange
Koszt: ponad 100 mln zł.
Pierwszy rebranding na polskim rynku będący tak wielkim przedsięwzięciem marketingowym. Całą operację przeprowadzono według modelu zmiany z dnia na dzień (ang. overnight), charakterystycznego dla marek telekomunikacyjnych. W wyznaczonym dniu rozpoczęto nie tylko
kampanię reklamową, ale też zmianę logo i wystroju ponad tysiąca punktów sprzedaży.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.