Od Idei do Cofeeheaven – 7 głośnych polskich marek, które zastąpiono zagranicznymiOd Idei do Cofeeheaven – 7 głośnych polskich marek, które zastąpiono zagranicznymiOd Idei do Cofeeheaven – 7 głośnych polskich marek, które zastąpiono zagranicznymiOd Idei do Cofeeheaven – 7 głośnych polskich marek, które zastąpiono zagranicznymi
Znane polskie szyldy znikają z rynku (fot. Pixabay)

Od Idei do Cofeeheaven – 7 głośnych polskich marek, które zastąpiono zagranicznymi

Od Idei do Cofeeheaven – 7 głośnych polskich marek, które zastąpiono zagranicznymi
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Cofeeheaven to kolejny polski szyld, który znika z rynku, zastępowany przez globalną markę zagraniczną. Wszystkie rebrandingi ostatniej dekady rozpalały wyobraźnię, także ze względu na budżety, jakie na nie przeznaczano.

2005: Idea → Orange
Koszt: ponad 100 mln zł.

Pierwszy rebranding na polskim rynku będący tak wielkim przedsięwzięciem marketingowym. Całą operację przeprowadzono według modelu zmiany z dnia na dzień (ang. overnight), charakterystycznego dla marek telekomunikacyjnych. W wyznaczonym dniu rozpoczęto nie tylko
kampanię reklamową, ale też zmianę logo i wystroju ponad tysiąca punktów sprzedaży.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się