- 0
- 4
Coca-Cola zastępuje logo podnoszącymi na duchu postanowieniami na nowy rok
Coca-Cola tymczasowo usuwa logo z puszek i butelek swoich napojów. Zastępuje je podnoszącymi na duchu postanowieniami noworocznymi. Chce w ten sposób zachęcić konsumentów do „otwartości na lepsze” w 2021 r.
Zmiana dotyczy następujących opakowań napojów Coca‑Cola Original Taste, Coca‑Cola Zero i Diet Coke: puszki 330 ml, butelki PET 500 ml, butelki 1,5- i 2-litowe oraz wszystkie opakowania zbiorcze. Postanowienia, którymi Coca-Cola zastępuje logo, to m.in.:
- „Obiecuję, że będę słuchać więcej tylko dla Ciebie”,
- „Nigdy więcej nie obejrzę naszego serialu bez Ciebie”,
- „Nie jestem najlepszy w gotowaniu, ale spróbuję”.
Ponadto marka umożliwia zaprojektowanie własnej puszki ze spersonalizowanym tekstem. Można to zrobić na stronie www.coke.ie/opentobetter, a następnie zamówić napój w cenie 3,50 euro plus przesyłka.
– W Coca-Coli widzimy świat jako szklankę w połowie pełną. Dlatego pomimo wyzwań, z którymi wszyscy się zmierzyliśmy, nowa kampania „Open to Better” koncentruje się na budzeniu nadziei i optymizmu w 2021 r. – mówi Karen O’Shea, marketing manager Coca-Coli.
Kampania prowadzona jest na outdoorze oraz w punktach sprzedaży. Będzie również obecna online, w tym na Facebooku, Instagramie i Snapchacie.
Źródło: www.extra.ie
- 4