Coca-Cola zastępuje logo podnoszącymi na duchu postanowieniami na nowy rok
  • 0
  • 4
13.01.2021

Coca-Cola zastępuje logo podnoszącymi na duchu postanowieniami na nowy rok

Coca-Cola tymczasowo usuwa logo z puszek i butelek swoich napojów. Zastępuje je podnoszącymi na duchu postanowieniami noworocznymi. Chce w ten sposób zachęcić konsumentów do „otwartości na lepsze” w 2021 r.

Zmiana dotyczy następujących opakowań napojów Coca‑Cola Original Taste, Coca‑Cola Zero i Diet Coke: puszki 330 ml, butelki PET 500 ml, butelki 1,5- i 2-litowe oraz wszystkie opakowania zbiorcze. Postanowienia, którymi Coca-Cola zastępuje logo, to m.in.:

  • „Obiecuję, że będę słuchać więcej tylko dla Ciebie”,
  • „Nigdy więcej nie obejrzę naszego serialu bez Ciebie”,
  • „Nie jestem najlepszy w gotowaniu, ale spróbuję”.

Ponadto marka umożliwia zaprojektowanie własnej puszki ze spersonalizowanym tekstem. Można to zrobić na stronie www.coke.ie/opentobetter, a następnie zamówić napój w cenie 3,50 euro plus przesyłka.

W Coca-Coli widzimy świat jako szklankę w połowie pełną. Dlatego pomimo wyzwań, z którymi wszyscy się zmierzyliśmy, nowa kampania „Open to Better” koncentruje się na budzeniu nadziei i optymizmu w 2021 r. – mówi Karen O’Shea, marketing manager Coca-Coli.

Kampania prowadzona jest na outdoorze oraz w punktach sprzedaży. Będzie również obecna online, w tym na Facebooku, Instagramie i Snapchacie.

Źródło: www.extra.ie

  • 4
Coca-Cola zastępuje logo

Coca-Cola zastępuje logo noworocznymi postanowieniami

13 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.01.2021

Wydawać rozważniej i nie zapożyczać się. Postanowienia noworoczne a pandemia Covid-19

Chęć oszczędzania i zapanowania nad finansami zawsze znajduje się w czołówce postanowień noworocznych. Jednak tylko nieznaczny odsetek osób, które podjęły takie postanowienia, w nich wytrwa. Jak pokazuje „European Consumer Payment Report 2020” firmy Intrum, pandemia zmniejszyła dochody 45% polskich konsumentów. Dlatego w 2021 r. warto wytrwać w postanowieniach, szczególnie tych dotyczących pieniędzy. W badaniu sprawdzono, co respondenci planują w obszarze finansów.