Deynn twarzą kampanii wielkoformatowej Gym Glamour
  • 0
  • 4
13.01.2021

Deynn twarzą kampanii wielkoformatowej Gym Glamour

Ruszyła kampania OOH Gym Glamour. Ambasadorką marki i twarzą akcji została influencerka i instruktorka fitness Deynn.

Kampania z wizerunkiem Deynn promuje najnowszą odsłonę kolekcji odzieży sportowej dla kobiet. Działania realizowane są m.in. na nośnikach wielkoformatowych oraz w sieci digital OOH na peronach Dworca Centralnego.

Wielkoformatowe reklamy Gym Glamour widoczne są przy głównych arteriach komunikacyjnych Warszawy oraz w jej ścisłym centrum. Mają charakter najazdowy i są usytuowane przy skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną, co powoduje, że czas postrzegania jest maksymalnie wydłużony.

Kampanię dla marki zrealizowała firma Braughman Group Media.

  • 4
Gym Glamour

Deynn ambasadorką kampanii Gym Glamour

12 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.01.2021

Jakich trendów kosmetycznych szukaliśmy w Google w 2020 r.? Na czele henna pudrowa, strobing i laminacja brwi

Henna pudrowa to najpopularniejsze hasło kosmetyczne w Google w 2020 r. Chociaż ubiegły rok upłynął nam pod znakiem pielęgnacji w domu, nie oznacza to, że przestaliśmy dbać o swój wygląd czy śledzić nowości z kategorii urody. Wyszukiwarkę pytaliśmy o to, jak malować brwi lub jak przykleić rzęsy. Największe wzrosty popularności w wyszukiwarce dotyczyły zaś haseł: strobing, laminacja brwi oraz laminacja rzęs.