Uznane marki bez logoUznane marki bez logoUznane marki bez logoUznane marki bez logo

Uznane marki bez logo

Uznane marki bez logo
Katarzyna Dyrcz

Katarzyna Dyrcz

-

Katarzyna Dyrcz

Katarzyna Dyrcz

Logo to sprawa kluczowa dla marki – marketingowcy są co do tego niemal zgodni. Firmę, która go nie ma, grafik David Airey w książce „Logo Design Love” przyrównuje do człowieka bez twarzy. A jednak „bez twarzy” lub „z niekompletną twarzą” decyduje się pojawiać wśród konsumentów coraz więcej marek.

Użyjmy jeszcze innej paraleli. Gdyby marki były ludźmi, logotypy byłyby ich imionami. Gdy mówimy Mercedes, Apple, McDonald’s, widzimy gwiazdę, nadgryzione jabłko, złote łuki – bardzo znajome znaki graficzne.

Funkcjonujemy w świecie silnie obrandowanym, w którym marki walczą o to, aby zapisać się w pamięci konsumenta. Jeśli rozejrzymy się dookoła, zobaczymy, że każde pomieszczenie w naszym mieszkaniu to swoista gablota logo.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się