Pierwsza część tego cyklu opisywała, dlaczego wyrazistość marki jest ważniejsza niż jej wyróżnialność. Za przykład posłużyła kampania McDonald’s nagrodzona w Cannes Lions. Druga część pokaże, jak w praktyce zbudować wyraziste zasoby marki i jakie są najczęstsze błędy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Czytaj pierwszą część cyklu: Co kampania McDonald’s nagrodzona w Cannes Lions mówi o współczesnym brandingu?
Kampania „Next Exit” pokazywała, dlaczego w świecie mediów społecznościowych i memów przesunięcie uwagi z wyróżnialności na wyrazistość nie jest tylko zamianą podobnie brzmiących słów. Oznacza, że markę trzeba postrzegać szerzej niż tylko nazwa i logo – jako zbiór różnych zasobów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.