Coca-Cola – tu jedna rzecz się nie zmieniaCoca-Cola – tu jedna rzecz się nie zmieniaCoca-Cola – tu jedna rzecz się nie zmieniaCoca-Cola – tu jedna rzecz się nie zmienia
Kształt, czerwień i font – to się liczy

Coca-Cola – tu jedna rzecz się nie zmienia

Coca-Cola – tu jedna rzecz się nie zmienia
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Z początkiem tego roku do sklepów trafiły sztandarowe napoje The Coca-Cola Company w opakowaniach o ujednoliconej szacie graficznej. Rok wcześniej Coca-Cola zdecydowała się na niebanalny krok: zmianę strategii reklamowej, wybór nowego hasła oraz zebranie wszystkich swych rozpoznawalnych produktów pod jednym parasolem. Zmodyfikowano wszystko – oprócz jednej ważnej rzeczy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja