0 1 0 0 0 24.03.2021ASA ostrzega brytyjskich influencerów przed naruszaniem zasad reklamowychAdvertising Standards Authority, organizacja regulująca brytyjski rynek reklamowy ostrzegła influencerów, że mogą zostać publicznie napiętnowani po wyrywkowej kontroli postów, w której stwierdzono łamanie zasad reklamowych. Chodzi o nieoznaczanie reklamowych wpisów.
1 3 0 0 0 24.03.2021Irka Marsze bohaterką kolejnej odsłony kampanii IntermarchéGrupa Muszkieterów przygotowała dla Intermarché kolejną odsłonę kampanii z udziałem Optymistki. Tym razem ambasadorka sieci przedstawia się klientom. Irka Marsze, której imię i nazwisko nawiązują do nazwy sieci, inspiruje oraz zachęca klientów do prowadzenia zdrowszego trybu życia przy niewielkich wydatkach na zakupy.
0 1 0 0 0 24.03.2021Dentsu łączy iProspect i VizeumDentsu uruchamia nowy iProspect, który połączył zespoły i kompetencje internetowe dotychczasowego iProspect z kompetencjami mediowymi Vizeum. Zintegrowany brand opiera wzrost klientów na innowacyjnym podejściu do mediów jako punkcie przecięcia kultury, treści, danych i technologii.
1 2 0 0 0 24.03.2021Lody Koral nawiązały współpracę z Ekipą FrizaMarka lodów Koral rozpoczęła współpracę z Ekipą Friza. W ramach wspólnych działań powstały dwa nowe warianty smakowe lodów impulsowych.
4 1 0 0 0 24.03.2021Fundacja Panoptykon w ramach kampanii społecznej wysyła dziennikarzom pisma o inwigilacjiFundacja Panoptykon ruszyła z kampanią społeczną „Podsłuch jak się patrzy”. Upomina się w niej o kontrolę nad działaniami służb i policji.
0 1 0 0 0 24.03.2021Maleje liczba Polaków, którzy obawiają się utraty pracy na skutek pandemii. Badanie „Global State of the Consumer Tracker” DeloittePolacy coraz mniej martwią się o bieżące opłacanie zobowiązań finansowych, ale z rosnącym niepokojem patrzą w przyszłość. Nieco ponad jedna czwarta z nas obawia się o uregulowanie nadchodzących płatności, ale spłata kredytów to już powód do obaw dla 61 proc. Najnowsza edycja badania Deloitte „Global State of the Consumer Tracker” pokazuje, że na stabilnym poziomie utrzymuje się ogólny poziom obaw Polaków związanych z pandemią. Opracowany przez firmę indeks niepokoju w ciągu miesiąca spadł o 1 p.p. i obecnie wynosi -1 proc. W Europie bardziej od nas zaniepokojeni są tylko Irlandczycy i Włosi.
0 2 0 0 0 24.03.2021Rynek dóbr luksusowych w Polsce z powodu pandemii skurczył się o blisko 5% w 2020 r. – podaje KPMG w PolsceZ powodu pandemii rynek dóbr luksusowych w Polsce skurczył się o blisko 5% w 2020 r. – wynika z raportu „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Edycja XI” KPMG w Polsce. Osiągnął wartość 24 mld zł. Największy segment rynku – samochody luksusowe i premium, okazał się relatywnie odporny na skutki pandemii. Z kolei segment luksusowych hoteli i spa skurczył się o połowę.
0 1 0 0 0 24.03.2021Facebook aktualizuje rozwiązania kontroli bezpieczeństwa marki i narzędzia do ochrony praw autorskichFacebook, rozbudowując mechanizmy bezpieczeństwa marek, aktualizuje aplikację „Prawa autorskie do znaków towarowych i reklam”. Chce w ten sposób dostarczyć reklamodawcom narzędzie lepiej dostosowane do ich potrzeb biznesowych, a użytkownikom dać dostęp do wysokiej jakości treści.
0 1 0 0 0 24.03.2021Grześki wybrały Brand Bridge do obsługi w InternecieMarka Grześki powierzyła kompleksową obsługę w kanałach internetowych agencji Brand Bridge. Współpraca obejmie działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki” i potrwa co najmniej do końca bieżącego roku. Nowego partnera wybrano w drodze przetargu.
0 1 0 0 0 23.03.2021Raport „RODO w e-commerce” – Da Vinci Studio bierze pod lupę sklepy internetowe25 maja 2021 r. miną trzy lata od wprowadzenia przepisów RODO. Działająca w branży IT firma Da Vinci Studio postanowiła wziąć pod lupę 300 polskich sklepów internetowych i sprawdzić, jak radzą sobie z realizowaniem dyrektyw z zakresu ochrony danych osobowych. W tym celu przeprowadzono badanie, którego efektem jest raport „RODO w e-commerce”.