Co by było, gdyby Twój partner wiedział o Tobie to, co wie Twój smartwatch – pyta Fundacja Panoptykon
  • 1
  • 1
17.04.2020

Co by było, gdyby Twój partner wiedział o Tobie to, co wie Twój smartwatch – pyta Fundacja Panoptykon

Fundacja Panoptykon rozpoczęła kampanię, w której zwraca uwagę na to, jak szeroki dostęp do naszych intymnych danych mogą mieć aplikacje na smartwatche. Jak wiele można wyczytać z monitorowanego przez nie pulsu? Do czego mogą zostać wykorzystane bezrefleksyjnie udostępnione przez nas dane?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

pankreatywny

4 lata temu

Co za brednie odnośnie wearables. Smartwatche, owszem rejestrują dane wrażliwe, ale nie ma mowy o wykorzystywaniu ich do jakichkolwiek celów, a tym bardziej sprzedaży partnerom komercyjnym. Dane zdrowotne są w PL chronione i nawet producent danego sprzętu nie może ich przetwarzać (a szkoda, bo niejedna kampania profilaktyki zdrowia mogła by być bardziej skuteczna - wiem bo próbowałem coś takiego opracować), a co dopiero przekazywać.

17 kwietnia 2020

  • 3
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
17.04.2020

Energiczne klipy w marcu. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard

Reklamowy marzec w serwisie YouTube przyniósł wizualną ucztę dla oka. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard przedstawia się jednak bardzo różnorodnie. Z jednej strony to święto kolorów w reklamach Samsunga lub eObuwie.pl, z drugiej zaś – temat bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych w kampanii społecznej PKP Polskich Linii Kolejowych. Jakie jeszcze spoty znalazły się w czołówce w minionym miesiącu?