0 5 0 0 0 29.06.2020Ikea urządziła mieszkanie dla bezdomnych w KrakowieDziewiąte z mieszkań prowadzonych przez Dzieło Pomocy św. Ojca Pio w Krakowie jest gotowe na przyjęcie lokatorów. Wyposażenie do niego przekazała Ikea Kraków. Szwedzka sieć pomogła też doposażyć łaźnię i garderobę, z której na co dzień korzystają osoby doświadczające bezdomności.
0 1 0 0 0 29.06.2020Omnichannel w obliczu pandemii – z ewolucji w rewolucję. Badanie firmy Colliers International w sektorze handlowymFirma Colliers International przeprowadziła ankiety wśród przedstawicieli polskich oraz zagranicznych sieci i marek działających na polskim rynku handlu detalicznego. Badanie miało na celu poznanie ich opinii na temat przewidywań i planów dotyczących inwestycji w poszerzenie kanałów sprzedaży i komunikacji z klientem w najbliższej przyszłości. Wyniki ankiet opublikowano w raporcie „Omnichannel – z ewolucji w rewolucję”.
0 1 0 0 0 29.06.2020IBRA Rozmowy: Dynamika zmian komunikacji marki w kryzysie30 czerwca kolejna edycja spotkań IBRA Rozmowy, poświęconych tworzeniu marki. Tym razem organizatorzy porozmawiają z przedstawicielami biznesu o komunikacji marki oraz kierunkach brandingu w rzeczywistości post-pandemicznej. Na przykładzie swoich firm zaproszeni eksperci pokażą, z jakimi zmianami muszą mierzyć się marki technologiczne.
0 1 0 0 0 29.06.2020Galeria Uffizi prezentuje słynne obrazy w tiktokowym entourage’uFlorencka Galeria Uffizi na swoim tiktokowym koncie udostępnia sławne dzieła w niecodziennym otoczeniu. Postaci z obrazów i rzeźby tańczą w rytm współczesnej muzyki, rozmawiają czy wychodzą z ram. W ten sposób muzeum próbuje dotrzeć do młodych osób.
0 2 0 0 0 29.06.2020Dentsu Aegis Network Polska reorganizuje zespoły Carat, Vizeum, iProspect, Amplifi, Amnet i DDS w zintegrowany pion media & performanceZespoły mediowe i performance Dentsu Aegis Network Polska zostaną zorganizowane w czterech nowych działach. Zmiana ma pozwolić na zaoferowanie nowego podejścia do rozliczania rezultatów na podstawie wyniku osiągniętego w tradycyjnych mediach i Internecie. Zwiększa się też rola i decyzyjność client service.
0 3 0 0 0 29.06.2020„Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem” – kampania Maślanki MrągowskiejCzy jest coś ważniejszego i piękniejszego niż czas spędzony razem z najbliższymi i troska o nich? – pyta marka Maślanka Mrągowska. W kampanii pokazuje konsumentom, jak ważne jest wspólne spożywanie posiłków oraz jak przyjemne może być ich rodzinne przygotowywanie.
1 14 0 0 0 29.06.2020Ruszył projekt muzyczny „Pepsi Taste the Beat”„Tam, gdzie Wy” to pierwszy z czterech singli i niecodziennych kooperacji artystycznych w ramach projektu „Pepsi Taste the Beat”. W utworze pojawili się Kali, Klaudia Szafrańska i PlanBe.
0 1 0 0 3 28.06.2020 Aktualizacja: 20:0028.06.2020Unilever do końca roku wycofuje reklamy z Facebooka, Instagrama i Twittera. Coca-Cola również zapowiada podobne działaniaUnilever, właściciel takich marek jak Dove, Hellmann's, Knorr czy Rexona przyłączył się do reklamowego bojkotu platform społecznościowych w USA. Wycofał reklamy z Facebooka, Instagrama i Twittera co najmniej do końca roku.
1 3 0 0 0 28.06.2020Maffashion, Julia Wieniawa, Blowek i Maciej Musiał w kampanii profrekwencyjnejCzęsto młodzi ludzie rezygnują z głosowania, przekonani, że decyzje podejmują za nich inni. Gwiazdy muzyki, filmu i mediów społecznościowych skrzyknęły się, by przekonać swoich fanów do uczestnictwa w wyborach 28 czerwca.
3 1 0 0 0 27.06.2020„Robimy swoje, tylko inaczej” – nowa kampania INGW połowie czerwca rozpoczęła się kampania ING Banku Śląskiego „Robimy swoje, tylko inaczej”. Pokazuje, że nawet niepewne czasy nie zatrzymują nas w działaniu i robieniu satysfakcjonujących rzeczy. Tylko czasami w innej formule. Elementem kampanii jest akcja Motokino.