0 5 0 2.11.2021Lexus emituje reklamę dopasowaną do stanu emocjonalnego widzaLexus przygotował „inteligentną emocjonalnie reklamę”. W ten sposób chce promować nowy model ES Self-Charging Hybrid.
0 1 0 2.11.2021Kampania McDonald’s i Maty strzałem w dziesiątkę, ale tylko w grupie wiekowej 18–29 lat. Badanie InquiryOd 18 października w sieci McDonald’s dostępne jest zapowiadane wcześniej i szeroko reklamowane menu sygnowane przez młodego rapera Matę (Michał Matczak). Od tej pory nie milkną internetowe komentarze dotyczące tej kampanii. Agencja Inquiry sprawdziła w badaniu YouGov BrandIndex, jakie było jej oddziaływanie na wizerunek i pozycję marki.
0 1 0 2.11.2021RTB House inwestuje w firmę NapoleonCatRTB House, globalna spółka dostarczająca rozwiązania marketingowe, zainwestowała w NapoleonCat, polską firmę specjalizującą się w narzędziach wspierających zaangażowanie marek w mediach społecznościowych. Inwestycja ma być dla NapoleonCat nie tylko szansą na wzrost i dalszy rozwój narzędzi. To także plan przekształcenia się w czołową globalną platformę zarządzania działaniami marketingowymi w social media.
0 1 0 2.11.2021Maspex kupuje Żubrówkę i inne marki alkoholi. Realizuje dwudzieste przejęcieGrupa Maspex – właściciel m.in. marek Tymbark, Kubuś, Lubella czy Łowicz – podpisała warunkową umowę z Roust Corporation na zakup jej spółki zależnej CEDC, która prowadzi całą działalność grupy Roust w Polsce. W wyniku planowanej transakcji Maspex powiększy swoje portfolio o kolejne polskie marki: Żubrówkę, Soplicę, Absolwenta oraz Bolsa.
1 1 0 2.11.2021Zombie z „Call of Duty: Vanguard” straszyły w LondynieZ okazji Halloween Activision – wydawca „Call of Duty: Vanguard” – rozpoczął promocję gry, strasząc przechodniów w Londynie. Na jednej z ulic pojawiła się ściana z realistycznie wyglądającymi głowami zombie.
0 4 0 2.11.2021Enes Kanter rozegrał mecz w butach Nike z napisem: „Wykonane rękoma niewolników”Turecki koszykarz Celtics Enes Kanter wystąpił w meczu z Hornets w butach Nike, które miały być wyrazem protestu przeciwko niewolniczej pracy osób produkujących odzież dla firmy. Na jednym bucie sportowiec napisał „Wykonane rękoma niewolników” i „Nigdy więcej wymówek”, na drugim „Niewolnictwo XXI wieku” oraz „Nike to hipokryci”. Oba oblał czerwoną farbą symbolizującą krew.
1 3 0 2.11.2021Zwierzaki Gatuniaki w Ingka Centres w Polsce, Czechach i na SłowacjiW Ingka Centres pojawiły się Zwierzaki Gatuniaki. To zabawki przedstawiające zagrożone gatunki zwierząt. W akcji biorą udział centra z Polski: Park Handlowy Matarnia (Gdańsk), Port Łódź, Aleja Bielany (Wrocław); Słowacji (Avion Shopping Park Bratislava) oraz Czech (Avion Shopping Park Brno i Avion Shopping Park Ostrava).
0 1 0 2.11.2021Zwycięzcy Young Creatives Eurobest 2021W tym roku uczestnicy konkursu Young Creatives Eurobest startowali w jednej kategorii – Young Creatives Integrated. Nagrodę główną zdobył zespół w składzie Joanna Bauer i Joanna Wojtach z agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
0 3 0 29.10.2021Prasa dobrze widziana – międzynarodowa konferencja online 2 grudniaKonferencja „Prasa dobrze widziana, czyli dlaczego jakościowe treści mają znaczenie dla percepcji reklam” odbędzie się 2 grudnia w godzinach 14:00–17:00. Podczas wydarzenia zaplanowana została seria wystąpień ekspertów z Polski, Wielkiej Brytanii i USA. Wypowiedzą się przedstawiciele agencji marketingowych, organizacji zajmujących się audytem i badaniami prasy, analitycy i praktycy rynku reklamowego.
0 4 0 29.10.2021Znany jest już program Forum Marketingu Zintegrowanego – Everything Communicates9 listopada odbędzie się 13. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego. Eksperci opowiedzą o nowoczesnych i sprawdzonych rozwiązaniach z zakresu eco-driven marketingu, technologii wspierających omnichannel oraz o line integrated marketingu.