Raport „Consumer Vision 2030” Grupy Dentsu - Marketing przy Kawie
Raport „Consumer Vision 2030” Grupy Dentsu
  • 0
  • 1
5.03.2021

Raport „Consumer Vision 2030” Grupy Dentsu

Covid-19 przyspieszył długoterminowe zmiany konsumenckie, ale marki mogą pozostać w tyle. Raport Dentsu „Consumer Vision 2030” nakreśla długoterminowe trendy konsumenckie, które będą kształtować następną dekadę. Publikacja to efekt wywiadów ze światowej sławy futurologami, naukowcami, autorami i ekspertami oraz badań konsumenckich.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 marca 2021

4 marca 2021