Fundacja Panoptykon w ramach kampanii społecznej wysyła dziennikarzom pisma o inwigilacji
  • 4
  • 1
24.03.2021

Fundacja Panoptykon w ramach kampanii społecznej wysyła dziennikarzom pisma o inwigilacji

Fundacja Panoptykon ruszyła z kampanią społeczną „Podsłuch jak się patrzy”. Upomina się w niej o kontrolę nad działaniami służb i policji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50887 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

24 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.03.2021

Maleje liczba Polaków, którzy obawiają się utraty pracy na skutek pandemii. Badanie „Global State of the Consumer Tracker” Deloitte

Polacy coraz mniej martwią się o bieżące opłacanie zobowiązań finansowych, ale z rosnącym niepokojem patrzą w przyszłość. Nieco ponad jedna czwarta z nas obawia się o uregulowanie nadchodzących płatności, ale spłata kredytów to już powód do obaw dla 61 proc. Najnowsza edycja badania Deloitte „Global State of the Consumer Tracker” pokazuje, że na stabilnym poziomie utrzymuje się ogólny poziom obaw Polaków związanych z pandemią. Opracowany przez firmę indeks niepokoju w ciągu miesiąca spadł o 1 p.p. i obecnie wynosi -1 proc. W Europie bardziej od nas zaniepokojeni są tylko Irlandczycy i Włosi.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
24.03.2021

Rynek dóbr luksusowych w Polsce z powodu pandemii skurczył się o blisko 5% w 2020 r. – podaje KPMG w Polsce

Z powodu pandemii rynek dóbr luksusowych w Polsce skurczył się o blisko 5% w 2020 r. – wynika z raportu „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Edycja XI” KPMG w Polsce. Osiągnął wartość 24 mld zł. Największy segment rynku – samochody luksusowe i premium, okazał się relatywnie odporny na skutki pandemii. Z kolei segment luksusowych hoteli i spa skurczył się o połowę.