0 1 0 6.11.2021 ARTYKUŁ SPONSOROWANYPozycjonowanie Long Tail – bądź widoczny w wynikach wyszukiwania!Zastanawiałeś się kiedyś, ilu słów kluczowych używasz, chcąc odnaleźć w wyszukiwarce dany przedmiot czy usługę ? Jednego, dwóch? Czy przy tak małej liczbie fraz jesteś w stanie sprecyzować swoje zapytanie? No właśnie! Aby uniknąć kluczenia w wynikach wyszukiwania, precyzujemy nasze pytanie, wpisując 4 bądź więcej słów kluczowych.
0 1 0 5.11.2021Znamy zwycięzców Konkursu Raporty Zrównoważonego Rozwoju 20214 listopada odbyła się gala 15. edycji Konkursu Raporty Zrównoważonego Rozwoju. Nagrodzono najlepsze raporty obejmujące dane niefinansowe za rok 2020. Nagrodę główną otrzymały Żabka Polska i ING Bank Śląski. Wyróżniono firmy: Allegro, CCC, Globe Trade Center, Solaris Bus and Coach.
0 1 0 5.11.2021Organizacje branżowe apelują o zaniechanie prac nad tzw. Ustawą wolnościowąPrzedstawiciele ośmiu organizacji branżowych działających na rzecz branży internetowej w Polsce wystosowały list otwarty do Ministra Sprawiedliwości. Postulują zaniechanie prac nad projektem ustawy o ochronie wolności słowa w internetowych serwisach społecznościowych (tzw. Ustawą wolnościową). List otwarty podpisali reprezentanci: Business Centre Club, Cyfrowej Polski, IAA Polska, IAB Polska, Izby Wydawców Prasy, Konfederacji Lewiatan, Krajowej Izba Gospodarczej, Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji.
1 1 0 5.11.2021Międzygalaktyczne uczucie w świątecznej reklamie marki John LewisBrytyjska sieć domów towarowych John Lewis zaprezentowała tegoroczny spot świąteczny. Tym razem ukazuje w reklamie uczucie rodzące się między ziemskim chłopcem a nastoletnią kosmitką, która awaryjne ląduje na naszej planecie. Wszystko to w bożonarodzeniowej atmosferze.
0 1 0 5.11.2021Szczęśliwa 7 – Gaming na Giełdzie VII już w połowie listopadaPrzedstawiciele spółek gamingowych odpowiedzą na pytania o marketing: Jak reklamować gry? Jak wygląda współpraca z influencerami? Czy targi i wydarzenia stacjonarne przetrwały okres pandemii? Wśród gości nie zabraknie prezesów m.in. Bloober Team, Creepy Jar, PlayWay i People Can Fly. Transmisja na żywo będzie dostępna na stronie wydarzenia na Facebooku oraz stronach współorganizatorów – StockWatch.pl, GPW i Polskigamedev.pl.
0 1 0 5.11.2021Wavemaker: Internet najbardziej niezastąpionym medium, rola telewizji wzrosła w pandemiiGdyby badani musieli ograniczyć korzystanie z mediów do jednego kanału, niemal 6 na 10 osób wskazałoby Internet. To wciąż najbardziej niezastąpione medium, ale już nie aż tak, jak w szczycie pandemii, gdy było pierwszym wyborem dla 2/3 internautów. Badanie Wavemakera pokazuje natomiast lekki wzrost znaczenia telewizji na przestrzeni ostatniego roku.
1 5 0 5.11.2021Dawid Kubacki i jego pies w kampanii marki Hubun.pl4 listopada w Internecie ruszyła kampania reklamowa internetowego sklepu zoologicznego Hubun.pl. W roli głównej wystąpił skoczek narciarski Dawid Kubacki ze swoim ukochanym psem Bernim.
0 4 0 4.11.2021Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Płacą szybkim przelewemPo około 200 zł miesięcznie wydają podczas e-zakupów polscy konsumenci na obuwie (201 zł), odzież (199 zł) oraz artykuły spożywcze (188 zł). To wartości zbliżone do tych sprzed roku. Wówczas badani deklarowali wydatki na produkty z wymienionych kategorii odpowiednio w wysokości 228, 190 i 194 zł. W tym roku natomiast znacząco więcej wydają na sprzęt RTV/AGD: 1232 zł w skali sześciu miesięcy, w porównaniu do deklarowanych 915 zł w poprzedniej fali badania „E-commerce w Polsce” Gemiusa.
0 2 0 4.11.202168 nominacji do IAB Mixx Awards 2021Jury IAB Mixx Awards spośród ponad 230 zgłoszeń wyłoniło 68 nominacji do nagród. Laureatów poznamy 2 grudnia podczas gali połączonej z konferencją prezentującą case studies najbardziej inspirujących kampanii.
1 2 0 4.11.2021Popkultura, memy i Włodek Markowicz w kampanii wizerunkowej InFaktuInFakt wystartował z kampanią wizerunkową „Księgowość dla każdego”. Jest to część zaktualizowanej strategii komunikacyjnej polskiej platformy finansowo-księgowej. W kolejnych odsłonach spotów firma wykorzystuje popkulturowe odniesienia. Kampania widoczna jest w telewizji, na billboardach oraz w Internecie. Udział wziął w niej Włodek Markowicz znany z kanału YouTube Lekko Stronniczy.