Rynek dóbr luksusowych w Polsce z powodu pandemii skurczył się o blisko 5% w 2020 r. – podaje KPMG w Polsce
  • 0
  • 2
24.03.2021

Rynek dóbr luksusowych w Polsce z powodu pandemii skurczył się o blisko 5% w 2020 r. – podaje KPMG w Polsce

Z powodu pandemii rynek dóbr luksusowych w Polsce skurczył się o blisko 5% w 2020 r. – wynika z raportu „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Edycja XI” KPMG w Polsce. Osiągnął wartość 24 mld zł. Największy segment rynku – samochody luksusowe i premium, okazał się relatywnie odporny na skutki pandemii. Z kolei segment luksusowych hoteli i spa skurczył się o połowę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54787 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 marca 2021

23 marca 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
23.03.2021

Większość reklamodawców zamierza zwiększyć w tym roku budżety na influencer marketing – pokazuje raport Reachablogger.pl

Nakłady na influencer marketing w Polsce w 2021 r. najprawdopodobniej mocno wzrosną – wynika z raportu „Polski rynek influencer marketingu 2021”, przygotowanego na podstawie badania przeprowadzone w lutym przez platformę Reachablogger.pl. Niemal jedna czwarta uczestników badania zamierza w bieżącym roku wydać podobną kwotę jak w 2020 r., a pozostali deklarują wzrosty. Co dziesiąty respondent planuje wręcz podwojenie budżetów influencerskich w bieżącym roku.