„AdSpend 2021” – Dentsu z prognozą wydatków reklamowych na 2021 r.
  • 0
  • 1
2.02.2021

„AdSpend 2021” – Dentsu z prognozą wydatków reklamowych na 2021 r.

Wedle danych grupy Dentsu w 2021 r. globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5,8% i osiągną poziom 579 mld dol. W badaniu „AdSpend” uwzględniono dane pochodzące z 59 krajów całego świata. Zwiększone wydatki są następstwem i rekompensatą spadku budżetów reklamowych o -8,8% w 2020 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 lutego 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
2.02.2021

Polacy bardziej zainteresowani sportem w czasie pandemii. Badanie ARC Rynek i Opinia

W roku pandemicznym odsetek osób zainteresowanych sportem wzrósł o 8 p.p. Obecnie łącznie 90% Polaków deklaruje, że bardzo lub choć trochę interesuje się sportem. Wzrósł również odsetek osób, które uważają, że sponsoring ma pozytywny wpływ na rozwój polskiego sportu. Za największe osiągnięcie sportowe ubiegłego roku Polacy uważają zwycięstwo Igi Świątek w turnieju Wielkiego Szlema – wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.