Lody Koral nawiązały współpracę z Ekipą Friza
  • 1
  • 2
24.03.2021

Lody Koral nawiązały współpracę z Ekipą Friza

Marka lodów Koral rozpoczęła współpracę z Ekipą Friza. W ramach wspólnych działań powstały dwa nowe warianty smakowe lodów impulsowych.

Kanał Karola Friza Wiśniewskiego na YouTube subskrybują ponad 4 mln internautów. W filmie opublikowanym 22 marca internetowy twórca poinformował o współpracy z marką lodów. Współpracę na Facebooku potwierdził także Koral.

Powstał cykl materiałów wideo zamieszczanych na YouTube. Członkami Ekipy Friza są polscy influencerzy. Założycielem grupy jest Karol Friz Wiśniewski, który początkowo nagrywał materiały na temat gier. Obecnie kanał zajmuje się tematyką lifestyle’ową, publikuje pranki i materiały z realizacji różnego typu wyzwań. W jego ramach działa też sklep internetowy z odzieżą i gadżetami Ekipatonosi.

  • 2
Ekipa i lody Koral

Ekipa i lody Koral

Ekipa i lody Koral

24 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.03.2021

Maleje liczba Polaków, którzy obawiają się utraty pracy na skutek pandemii. Badanie „Global State of the Consumer Tracker” Deloitte

Polacy coraz mniej martwią się o bieżące opłacanie zobowiązań finansowych, ale z rosnącym niepokojem patrzą w przyszłość. Nieco ponad jedna czwarta z nas obawia się o uregulowanie nadchodzących płatności, ale spłata kredytów to już powód do obaw dla 61 proc. Najnowsza edycja badania Deloitte „Global State of the Consumer Tracker” pokazuje, że na stabilnym poziomie utrzymuje się ogólny poziom obaw Polaków związanych z pandemią. Opracowany przez firmę indeks niepokoju w ciągu miesiąca spadł o 1 p.p. i obecnie wynosi -1 proc. W Europie bardziej od nas zaniepokojeni są tylko Irlandczycy i Włosi.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
24.03.2021

Rynek dóbr luksusowych w Polsce z powodu pandemii skurczył się o blisko 5% w 2020 r. – podaje KPMG w Polsce

Z powodu pandemii rynek dóbr luksusowych w Polsce skurczył się o blisko 5% w 2020 r. – wynika z raportu „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Edycja XI” KPMG w Polsce. Osiągnął wartość 24 mld zł. Największy segment rynku – samochody luksusowe i premium, okazał się relatywnie odporny na skutki pandemii. Z kolei segment luksusowych hoteli i spa skurczył się o połowę.