0 1 0 0 0 25.01.2024Trendy zakupowe młodych Polaków w mediach społecznościowych – raport Future MindRaport „Młodzi vs mobile” pokazuje, że co piąty młody Polak dokonuje zakupów inspirowanych rekomendacjami w social mediach. Rośnie wpływ social commerce.
0 2 0 0 0 25.01.2024Pepsi wprowadza do sklepów opakowania z nowym logoPepsi wprowadza na sklepowe półki napoje w opakowaniach z nową identyfikacją wizualną marki, wdrożoną jesienią 2023 r. Równolegle do punktów sprzedaży dostarczana jest Pepsi Zero Cukru, czyli nowa odsłona Pepsi Max. Skład napojów marki nie uległ zmianie.
0 2 0 0 0 25.01.2024Autocentrum AAA Auto z karą ponad 72 mln zł od UOKiKDealer samochodów używanych Autocentrum AAA Auto podawał nieprawdziwe informacje o cenie oferowanych pojazdów. Stosował też niedozwolone zapisy w umowach, które obligowały konsumentów do potwierdzenia stanu technicznego pojazdu.
0 1 0 0 0 25.01.2024Polacy nie wierzą promocjom w e-commerce – badanie UCE ResearchBlisko 70% Polaków na widok promocji internetowych sprawdza, ile faktycznie kosztował dany towar przed obniżką. Nie robi tego jedynie 22,4% ankietowanych – wynika z badania UCE Research i Grupy Blix.
3 4 0 0 0 25.01.2024Mars wprowadza globalną platformę kreatywną repozycjonującą gumy do żucia i rozpoczyna kampanię „MindMouth”Mars wprowadza platformę kreatywną „Chew Good”, która repozycjonuje marki Orbit, Extra, Freedent i Yida. Z okazjonalnego odświeżacza ma zmienić gumę do żucia w niezastąpionego codziennego towarzysza, który zapewnia chwilę oddechu w coraz bardziej chaotycznym świecie.
0 1 0 0 0 25.01.2024Unilever pozwał sieć handlową Intermarche za kampanię o downsizinguUnilever pozwał sieć handlową Intermarche we Francji. Powodem są plakaty sieci, które pokazywały zmniejszenie opakowania lodów Magnum z zachowaniem dotychczasowej ceny, czyli tzw. downsizing.
0 1 0 0 0 24.01.2024Największe profile na Facebooku w 2023 r. – analiza SotrenderaTreści budzące emocje oraz profile ukazujące życie celebrytów zdobywały największe zaangażowanie na Facebooku w minionym roku – wynika z analizy Sotrendera. Największe profile 2023 r. to m.in. Goniec.pl, Siepomaga, Play i TVN24.
0 2 0 0 0 24.01.2024PZU rusza z kolejną odsłoną kampanii ubezpieczeń domów„Ubezpiecz więcej niż cztery ściany” – to hasło kampanii promującej ubezpieczenie PZU Dom. Ubezpieczyciel podkreśla w niej, że warto zadbać o odpowiednią ochronę swoich czterech kątów, by w przypadku nieprzewidzianych sytuacji uniknąć niepotrzebnego stresu.
0 1 0 0 0 24.01.2024Unilever rozpoczyna globalny przetarg mediowy, pierwszy od trzech latUnilever rozpoczął globalny przetarg mediowy, pierwszy od 2021 r. Wtedy głównym zwycięzcą był holding marketingowy WPP.
0 1 0 0 0 23.01.2024Superbet kontynuuje współpracę z Kanałem SportowymPartnerstwo Kanału Sportowego oraz wicelidera polskiego rynku bukmacherskiego online, marki Superbet, zostało przedłużone. „Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy i przekonani, że w tym sportowym roku zrealizujemy wspólnie wiele ciekawych projektów” – podkreśla Katarzyna Gawlik, członkini zarządu Superbet Polska.