0 1 0 18.07.2025More Bananas wspiera Intersnack w komunikacji i programie ambasadorskimMore Bananas kontynuuje współpracę z firmą Intersnack – właścicielem marek przekąsek takich jak Felix czy Przysnacki. Agencja prowadzi obsługę kanałów social media, kampanii reklamowych oraz działań z zakresu employee advocacy i content marketingu.
0 1 0 18.07.2025TikTok wywołuje u Polaków skrajne emocje – badanie IQSTikTok jest już w Polsce niemal tak samo znany, jak czołowa trójka konkurentów: Facebook, YouTube czy Instagram. Wrażenie robi także rozpiętość emocji, jakie wywołuje – wynika z badania zrealizowanego przez IQS.
1 1 0 17.07.2025Samsung rozpoczyna kampanią smartfonów ze składanym ekranem Galaxy ZSamsung promuje najnowsze smartfony Galaxy Z Fold7 i Galaxy Z Flip7. Działania akcentują innowacyjność i możliwości personalizacji. Mają na celu podkreślenie wyjątkowych cech obu flagowych modeli oraz dotarcie do szerokiego grona odbiorców.
0 1 0 16.07.2025Polacy poszukują sprytnych sposobów na oszczędności – badanie „Smartflacja”W 2025 r. Polacy poszukują kreatywnych sposobów na oszczędności, które pozwolą im mniej wydawać i lepiej zarządzać domowym budżetem. Prym w pomysłach wiodą milenialsi i pokolenie Z, którym szczególnie trudno zrezygnować z przyjemności i wygodnego stylu życia. Tak wynika z badania Mastercard „Smartflacja – bajka o generacji, co na kompromisy nie chadza”.
0 3 0 16.07.2025„Odwiedź kulturę na wakacjach” – letnia kampania Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa NarodowegoKampanią pod hasłem „Odwiedź kulturę na wakacjach” Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego zachęca Polaków do odkrywania lokalnych miejsc. Udostępnia też wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych, która pozwala zaplanować wakacje z kulturą w dowolnym zakątku Polski.
0 1 0 16.07.2025SAR z nową formą członkostwaStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR powołało nową formułę członkostwa – członka afiliowanego. Mogą nim zostać organizacje lub firmy wspierające przedstawicieli SAR oraz rozwój całej branży komunikacji marketingowej.
0 9 0 15.07.2025„To »tylko« muzyka” – lokalna kampania wizerunkowa Spotify Spotify wystartował z lokalną kampanią wizerunkową w Polsce – „To »tylko« muzyka”. Ma ona być hołdem dla kultury fanowskiej, która definiuje polską scenę muzyczną.
0 2 0 15.07.2025Twisto rozpoczyna kampanię OOH w pięciu miastach – „Czas na lato”Platforma płatności odroczonych Twisto startuje z kampanią OOH „Czas na lato” na nośnikach w pięciu miastach. Do jej przygotowania wykorzystano badanie eye-trackingowe i AI.
0 1 0 15.07.2025Czerwcowy koncert Virtual Vibes zgromadził 400 tys. osób na platformie Roblox13 czerwca na platformie Roblox odbył się Bank Millennium Virtual Vibes 2025. Wystąpili na nim Bambi, Chivas i Tymek. Bank ogłasza, że w wydarzeniu wzięło udział w sumie 400 tys. osób.
0 1 0 15.07.2025Lego stworzyło truskawkę z klocków dla Igi ŚwiątekMarka Lego, której ambasadorką jest Iga Świątek, przygotowała dla niej budowlę z klocków. Konstrukcja nawiązuje do magii Wimbledonu i smaku dzieciństwa.