Dziwaczna japońska reklama gumy do żucia przypadkiem trafiła ostatnio na YouTube, opatrzona angielskimi napisami. Od tego czasu historię miłosną dwojga młodych bohaterów wyświetlono prawie 1,5 mln razy. To przykład przylepnej treści, której oddziaływanie zasadza się na powtarzalności. Ta zwykła cecha ułatwia konsumentom interakcje z marką.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Niezwykłe w reklamie Sakeru jest już samo to, że przebiła się do świadomości zachodnich konsumentów. Reklamom innym niż anglojęzyczne, francuskie czy południowoamerykańskie zdarza się to rzadko.
Wyjątkiem są zwycięzcy konkursów reklamowych, przede wszystkim Cannes Lions. Nawet świetne kreacje globalnych marek z mniejszych rynków zauważają tylko specjaliści od reklamy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.