Mars wprowadza globalną platformę kreatywną repozycjonującą gumy do żucia i rozpoczyna kampanię „MindMouth”
  • 3
  • 4
25.01.2024

Mars wprowadza globalną platformę kreatywną repozycjonującą gumy do żucia i rozpoczyna kampanię „MindMouth”

Mars wprowadza platformę kreatywną „Chew Good”, która repozycjonuje marki Orbit, Extra, Freedent i Yida. Z okazjonalnego odświeżacza ma zmienić gumę do żucia w niezastąpionego codziennego towarzysza, który zapewnia chwilę oddechu w coraz bardziej chaotycznym świecie.

Przygotowana we współpracy z Energy BBDO platforma ma dać nowe życie markom, zapewniając czynności żucia centralne miejsce. Oznacza to strategiczny zwrot. Zmiana obejmuje również komunikację wizualną pod nazwą „Chewtopia”, która wyróżnia się dziwaczną estetyką. Ma przyciągnąć konsumentów poniżej 25. roku życia, którzy ze wszystkich grup wiekowych są ponoć najbardziej skłonni do żucia gumy. Zmianie towarzyszy kampania reklamowa zatytułowana „MindMouth”.

Reklamy „Quiet your MindMouth” pokazują markę gumy w momentach, w których nasze wewnętrzne rozmyślania pojawiają się nieproszone i są trochę niestosowne.

Taką chwilą może być np. spotkanie w pracy lub nauka w bibliotece.

A nawet czekanie na czyjąś odpowiedź na komunikatorze.

– Guma zawsze była czymś, co żujemy, aby zyskać pewność siebie lub atrakcyjność w oczach innych. Ale naprawdę interesująco robi się wtedy, gdy pomyślimy, co guma może zrobić dla nas wewnętrznie. Zwłaszcza biorąc pod uwagę kompletnie szalony świat, w którym żyjemy – mówi Josh Gross, chief creative officer, Energy BBDO.

Kampania obejmie, oprócz spotów telewizyjnych i digitalowych, także streaming radiowy, reklamę zewnętrzną oraz social media (Instagram, Facebook, TikTok, Snapchat).

Na media w ramach tej platformy przewidziane są wielomilionowe wydatki. Kampania pojawi się w pierwszej kolejności w Wielkiej Brytanii, Polsce, Hiszpanii oraz na Białorusi i w innych krajach Eurazji Środkowej (CEAB). Do końca roku zostanie rozszerzona na resztę Europy, Australię, Amerykę i Bliski Wschód. W sumie pojawi się na siedemdziesięciu rynkach.

  • 4
Quiet your MindMouth – reklamy marki gum Extra (Mars)

Quiet your MindMouth – reklamy marki gum Extra (Mars)

Quiet your MindMouth – reklamy marki gum Extra (Mars)
Quiet your MindMouth – reklamy marki gum Extra (Mars)

Mars wprowadza globalną platformę kreatywną „Chew Good”

25 stycznia 2024

24 stycznia 2024