„MindMouth” marki Mars - Marketing przy Kawie
Mars wprowadza globalną platformę kreatywną repozycjonującą gumy do żucia i rozpoczyna kampanię „MindMouth”
  • 3
  • 4
25.01.2024

Mars wprowadza globalną platformę kreatywną repozycjonującą gumy do żucia i rozpoczyna kampanię „MindMouth”

Mars wprowadza platformę kreatywną „Chew Good”, która repozycjonuje marki Orbit, Extra, Freedent i Yida. Z okazjonalnego odświeżacza ma zmienić gumę do żucia w niezastąpionego codziennego towarzysza, który zapewnia chwilę oddechu w coraz bardziej chaotycznym świecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 stycznia 2024

24 stycznia 2024