Deinfluencing to zaciągnięcie hamulca ręcznego – moment otrzeźwienia wśród konsumentów, którzy ulegali magii przedmiotów promowanych na TikToku. Trudno jednak doszukiwać się w tym trendzie czegoś zaskakującego. To bardziej kolejny cykl życia platformy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Cofnijmy się do 2022 roku. Media zajmujące się platformami społecznościowymi prześcigały się w doniesieniach na temat tagu #TikTokMadeMeBuyIt. Był to chyba największy katalog produktów, w którym marki i influencerzy prezentowali swoje gadżety. Może nie były one specjalnie potrzebne (np. laserowa klawiatura), ale szybka migawka z możliwościami sprzętu rozbudzała pożądanie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.