0 1 0 0 0 7.12.2023Powstała książka „Think Big. Jak wprowadzić marketing sportowy, sponsoring i rynek sportu w nowe czasy”Rusza przedsprzedaż pierwszego kompendium wiedzy o marketingu sportowym i sponsoringu. „Think Big. Jak wprowadzić marketing sportowy, sponsoring i rynek sportu w nowe czasy” to połączenie punktów widzenia specjalistów z branży komunikacji, biznesu i sportu.
0 4 0 0 0 7.12.2023Pantone przedstawia kolor roku 2024Pantone zaprezentował kolor roku 2024. Jest nim Pantone 13-1023 Peach Fuzz. To brzoskwiniowy odcień delikatnie osadzony między różem a pomarańczą.
0 1 0 0 0 7.12.2023Marki Unilevera oficjalnym sponsorem UEFA Euro 2024Działalność sponsorska z kluczowymi partnerami detalicznymi Unilevera obejmie akcje promocyjne, w których będzie można wygrać bilety na turniej UEFA Euro 2024, a także specjalne atrakcje dla fanów piłki nożnej. Przewiduje się, że zawody przyciągną przed ekrany telewizorów oraz na trybuny piłkarskich boisk około 5 mld ludzi na całym świecie.
0 4 0 0 0 7.12.2023Rośnie zadowolenie Polaków z obsługi klienta, ale ciągle jest sporo do poprawy – badanie SW ResearchObsługa klienta w Polsce w ciągu ostatnich trzech lat zauważalnie się poprawiła zdaniem 40% Polaków. Najbardziej jesteśmy zadowoleni z pracy działów obsługi w handlu (tradycyjnym i e-commerce), a zaraz potem w bankach oraz firmach ubezpieczeniowych. Nieco gorzej wypadają operatorzy telekomunikacyjni i dostawcy internetu. Najgorzej ocenianą branżą są podróże i turystyka. Tak wynika z czwartej edycji badania Armatis Customer Experience Index, przeprowadzonego przez SW Research.
0 2 0 0 0 7.12.2023Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe w 2024 r.? – pokazuje to KryzysometrNa czele listy potencjalnych kryzysów 2024 po roku przerwy znalazły się problemy wynikające z internetu. Wyprzedziły trudności gospodarcze związane z inflacją i problemy generowane przez sytuację polityczną. Alert Media Communications publikuje najświeższą edycję Kryzysometru.
1 1 0 0 0 7.12.2023Aniołowie w reklamie BMW i5Na polski rynek wchodzi elektryczny model BMW i5 w dwóch wersjach. Różnią się one stylistyką, mocą silnika i zasięgami. Kampania wprowadzająca oparta jest na postaciach aniołów.
0 1 0 0 0 7.12.2023Trendy, które znacząco wpłyną na pracę marketerów w 2024 r. – Kantar publikuje „Marketing Trends 2024”Kantar publikuje raport „Marketing Trends 2024”. W badaniu połączono zebrane przez firmę dane dotyczące postaw i zachowań konsumentów. Kantar wskazuje 10 trendów, które będą miały największy wpływ na rynek w nadchodzącym roku.
0 4 0 0 0 7.12.2023Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków na reklamę o 4,6% w 2024 r., w Polsce przewiduje się wzrost o 3,2%Globalne wydatki na reklamę wzrosną o 4,6% w 2024 r., przy inflacji w mediach napędzającej je do poziomu 752,8 mld dol. W Polsce spodziewany jest wzrost na poziomie 3,2% i wartości do poziomu 10,9 mld zł. Tak wynika z „Dentsu Ad-Spend Forecast 2024”.
0 1 0 0 0 7.12.2023OLX wybiera agencje VMLY&R i Przestrzeń na 2024 r.Agencje VMLY&R i Przestrzeń zostały wybrane przez OLX w przetargu na roczną obsługę kreatywną. Tym samym tylko te dwie agencje będą otrzymywać od OLX briefy na kampanie zintegrowane dla marki.
0 1 0 0 0 7.12.2023UOKiK weryfikuje praktyki subskrypcyjne m.in. firm Amazon, Apple, Google, NetflixSprzeczne z prawem jest podnoszenie ceny wykupionej subskrypcji z automatyczną płatnością. Amazon Digital UK i Amazon EU w ramach Amazon Prime i Prime Video zmieniają praktykę pod wpływem działań prezesa UOKiK.