1 1 0 16.10.2024Orange promuje CyberTarczę dla firmW najnowszej kampanii Orange dla Firm telekom stara się zwrócić uwagę na cyberzagrożenia, które czyhają na przedsiębiorców i ich firmy.
0 4 0 16.10.2024Tiktoker Łatwogang przejął ofertę PlushaŁatwogang (wł. Patryk Garkowski), tiktokowy twórca, współpracuje z Plushem. Nową współpracę i „Łatwofertę” reklamuje ogromna stopa Łatwoganga w centrum Warszawy.
0 4 0 16.10.2024ZFPR chce poprawić efektywność przetargów public relationsZwiązek Firm Public Relations (ZFPR) chce, aby prowadzona kampania „Partnerski PRzetarg” promowała najlepsze praktyki przetargowe, ale przede wszystkim edukowała rynek w zakresie prowadzenia efektywnych przetargów public relations, korzystnych dla wszystkich zaangażowanych stron.
0 6 0 16.10.2024Ruszyła jesienna odsłona kampanii marki EduschoMarka kawy Eduscho (Tchibo) zaprezentowała jesienną odsłonę komunikacji marketingowej. Tym razem skupia się na smaku i buduje skojarzenia z chwilami radości i wytchnienia.
1 1 0 16.10.2024Spot NHL drwi ze stereotypów na temat Generacji ZLeniwi, nie lubią ciężkiej pracy, oczekują natychmiastowej gratyfikacji... W spocie amerykańskiej ligi hokejowej NHL młodzi zawodnicy wyśmiewają stereotypy na temat sportowców z Generacji Z.
0 1 0 16.10.2024GroupM zdobywa europejski budżet mediowy firmy HenkelGroupM (WPP) została wybrana w przetargu i będzie europejskim partnerem mediowym Henkel Consumer Brands. To globalna jednostka koncernu Henkel, zajmująca się produktami konsumenckimi.
0 1 0 15.10.2024„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” – startuje 25. konkurs Galerii Plakatu AMSRozpoczyna się jubileuszowa edycja konkursu na plakat Galerii Plakatu AMS. Obecną edycję wzbogacono o kategorię motion. Tegorocznym tematem jest odpowiedź na pytanie, co to znaczy być twórcą cyfrowym we współczesnym świecie.
0 1 0 15.10.2024Zbliża się Better Comms, czyli 14. edycja Cannes Lions Creative Comms MeetingJuż 21 października o godz. 18.00 w Auli Artis (Collegium da Vinci) w Poznaniu odbędzie się 14. edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting. To wydarzenie organizowane przez agencję Q&A Comms oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
0 1 0 15.10.2024Bosch rozstrzygnął przetarg na obsługę mediowąPrzetarg marki Bosch wygrała agencja Mediaplus (Group One). Współpraca obejmuje strategię, planowanie i zakup wszystkich mediów. To wynik międzynarodowego przetargu wygranego przez grupę Mediaplus International.
1 4 0 15.10.2024PlanBe rapuje w kampanii marki Durex i fundacji SexedplDurex we współpracy z Sexedpl zachęca do skupienia uwagi na bliskości i bezpieczeństwie podczas sytuacji intymnych. Marka promuje tą drogą najcieńsze prezerwatywy w portfolio – Durex Invisible. Do akcji dołączył raper PlanBe.