Trendy, które kształtowały social media marketing w 2023 i prognozy na 2024 rokTrendy, które kształtowały social media marketing w 2023 i prognozy na 2024 rokTrendy, które kształtowały social media marketing w 2023 i prognozy na 2024 rokTrendy, które kształtowały social media marketing w 2023 i prognozy na 2024 rok
Marki będą musiały wyróżnić się w krótkim, lecz intensywnym przekazie (fot. Kerde Severin/Pexels)

Trendy, które kształtowały social media marketing w 2023 i prognozy na 2024 rok

Trendy, które kształtowały social media marketing w 2023 i prognozy na 2024 rok
Maciej Dziedzic

Maciej Dziedzic

-

senior digital strategist, Neon Shake

Maciej Dziedzic

Maciej Dziedzic

senior digital strategist
Neon Shake

Digital marketingiem zajmuje się od 20 lat. Tworzył strategie komunikacji dla marek takich jak Decathlon, Oranżada Hellena, Remington, Philips Hue, Valio czy Asus, z sukcesem rozwijając ich tradycyjną komunikację i otwierając ją na nowe media.

Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych stanowi wyzwanie, ale też źródło niekończących się możliwości dla marketerów. Po intensywnym 2023 roku warto spojrzeć w przyszłość i zastanowić się, jakie trendy nadal będą silne w ciągu kolejnych dwunastu miesięcy.

Oto kluczowe aspekty, które zapewne będą kształtować social media marketing w roku 2024.
Threads. Nowe wymiary komunikacji
Narzędzie Threads, które zadebiutowało na europejskim rynku w 2023 roku, stanie się konkurencją dla tradycyjnych platform społecznościowych. Komunikacja oparta na grupach oraz bardziej osobiste udostępnianie treści wybranym osobom stanie się powszechną praktyką.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja