Zapnijcie pasy! Chińczycy pokażą Europie, jak się sprzedaje autaZapnijcie pasy! Chińczycy pokażą Europie, jak się sprzedaje autaZapnijcie pasy! Chińczycy pokażą Europie, jak się sprzedaje autaZapnijcie pasy! Chińczycy pokażą Europie, jak się sprzedaje auta
Kadr ze spotu BAIC „Always Be with You”

Zapnijcie pasy! Chińczycy pokażą Europie, jak się sprzedaje auta

Zapnijcie pasy! Chińczycy pokażą Europie, jak się sprzedaje auta
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

„Nie zamierzamy z nikim konkurować” – powiedział jeden z dyrektorów chińskiej marki wchodzącej na polski rynek podczas inauguracyjnej imprezy. Nie musiał dodawać: „po prostu ten rynek zdominujemy”. Jeśli spojrzymy na ofertę aut egzotycznie brzmiących brandów, które wjeżdżają do salonów – europejscy producenci sprawiają wrażenie dzieci we mgle.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja