1 2 0 4.04.2025McDonald’s promuje zestawy „Minecraft Movie” i nagradza figurkami z filmuMcDonald’s Polska nawiązał partnerstwo z „Minecraft: Film”, którego premiera już 4 kwietnia. Od 2 kwietnia goście McDonald’s Polska mogą zbudować własny zestaw z kilkoma nowościami produktowymi. Czeka na nich również specjalny merch oraz kolekcjonerskie figurki do wygrania w aplikacji.
0 1 0 4.04.2025Sven Hannawald ambasadorem marki BlitzbeeSven Hannawald dołącza do Blitzbee (marki napojów funkcjonalnych na bazie miodu i kofeiny) w roli ambasadora.
0 6 0 4.04.2025Doda w kampanii Dafi buntuje się przeciwko AIDafi ogłasza współpracę z Dodą. Artystka została ambasadorką marki i bierze udział w kampanii promującej produkty do filtrowania wody.
0 1 0 4.04.2025Bank Pekao SA wybiera UM do obsługi mediowejAgencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na obsługę mediową Banku Pekao SA.
0 1 0 4.04.2025V Forum Loyalty Planet 360° już w maju w WarszawieW erze, w której najcenniejszą walutą jest czas, personalizacja staje się fundamentem budowania relacji i lojalności klientów. Personalizacja jako klucz do serca klienta będzie tematem przewodnim V Forum Loyalty Planet 360°, organizowanego 21–22 maja w Warszawie.
2 8 0 4.04.2025„Musisz to zobaczyć!” – kampania Centrum Historii ZajezdniaCentrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu rozpoczęło kampanię promującą wystawę główną „Wrocław 1945–2016". Jej elementem jest film reklamowy „Musisz to zobaczyć!”.
0 1 0 3.04.2025Unilever przejmuje brytyjską markę kosmetyków WildZałożeniem brytyjskiej marki kosmetyków Wild jest zrównoważony rozwój i eliminacja zbędnego, jednorazowego plastiku. Dla Unilevera przejęcie wpisuje się w strategię rozwoju portfolio w segmencie marek premium przyjaznych dla środowiska.
0 1 0 3.04.2025Superauto.pl Stadion Śląski – nowa nazwa od nowego sponsoraInternetowy serwis sprzedaży aut Superauto.pl został sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. Od teraz ten obiekt sportowy nazywa się Superauto.pl Stadion Śląski.
1 5 0 3.04.2025Coca-Cola reaktywuje kampanię „Share a Coke”Coca-Cola przypomina pokoleniu Z kampanię reklamową „Share a Coke”. To okazja dla młodych, by po raz pierwszy zobaczyć swoje imiona oraz frazy określające relacje, takie jak „siostra” czy „ukochany” na butelkach oraz puszkach marki.
0 1 0 3.04.2025FCB Warsaw (Keino Grupa) agencją wspierającą PKO Banku PolskiegoNależąca do niezależnej Keino Grupy agencja FCB Warsaw wygrała przetarg PKO Banku Polskiego na agencję wspierającą w obszarze marketingu. Umowa będzie obowiązywać przez dwa lata. Obejmuje pełny zakres działań marketingowych i zakłada współpracę ze specjalnie oddelegowanym zespołem obsługi tego klienta.