Pokoleniowość w social mediach – jak skutecznie docierać do konsumentów?Pokoleniowość w social mediach – jak skutecznie docierać do konsumentów?Pokoleniowość w social mediach – jak skutecznie docierać do konsumentów?Pokoleniowość w social mediach – jak skutecznie docierać do konsumentów?
Sytuacja pokoleniowa w social mediach zmienia się dynamicznie (fot. Karolina Grabowska/Pexels)

Pokoleniowość w social mediach – jak skutecznie docierać do konsumentów?

Pokoleniowość w social mediach – jak skutecznie docierać do konsumentów?
Joanna Tauber

Joanna Tauber

-

prezes zarządu, Tauber Promotion

Joanna Tauber

Joanna Tauber

prezes zarządu
Tauber Promotion

Tauber Promotion założyła w 1992 r. Specjalizuje się w public i investor relations oraz w zarządzaniu marką. Ma też doświadczenie w zakresie wsparcia PR i szkolenia zarządów firm podczas ofert publicznych oraz w transakcjach M&A. Autorka wielu artykułów i analiz w prasie ekonomicznej i marketingowej. Jest prelegentem na wielu branżowych seminariach i konferencjach.

Sposób, w jaki konsumenci postrzegają media społecznościowe i angażują się w niektóre platformy, zmienia się nieustannie. System, według którego odkrywamy nowe marki i produkty, stale ewoluuje. Konsumenci wolą dziś znajdować produkty bardziej organicznie – w internecie. Zarządzający markami powinni więc starać się nadążać za tym, co jest kulturowo ważne dla ich grup docelowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja