Pasja pod choinkę, czyli jakie świąteczne prezenty szykują w tym roku Polacy. Badanie firmy Mastercard
  • 0
  • 1
14.12.2021

Pasja pod choinkę, czyli jakie świąteczne prezenty szykują w tym roku Polacy. Badanie firmy Mastercard

Z okazji zbliżających się świąt Mastercard sprawdził, jak w tym roku polscy konsumenci podchodzą do wybierania prezentów świątecznych dla bliskich. Co kupują i gdzie? Na co zwracają uwagę? Czy i jak pandemia wpłynęła na zakupowe zachowania i decyzje? Odpowiedzi na te pytania próbowano znaleźć w badaniu opinii przeprowadzonym przez Minds & Roses na zlecenie firmy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51880 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

14 grudnia 2021

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
14.12.2021

EY Future Consumer Index: 75% Polaków jest zaniepokojonych wpływem pandemii na ich finanse

Wyniki czwartej odsłony polskiej edycji badania EY Future Consumer Index wskazują, że 75% Polaków jest zaniepokojonych wpływem pandemii koronawirusa na ich finanse. W ciągu czterech miesięcy ten odsetek wzrósł o 18 punktów procentowych. Obawy dotyczą niemal w równym stopniu każdego pokolenia. Najmocniej dotykają jednak tzw. baby boomers (80%). W efekcie cena pozostaje niezmiennie kluczowym kryteriów zakupowym, a Polacy szerokim łukiem omijają dobra luksusowe.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.12.2021

AF.Agency, Riverwood oraz Q&A Communications tworzą jedną organizację pod wspólnym brandem ARQ

Trzy wyspecjalizowane agencje: Q&A Communications, AF.Agency i Riverwood tworzą jedną organizację pod wspólnym brandem. Ponad 70-osobowy zespół ARQ ma wyróżniać wieloletnie doświadczenie w pracy dla rynkowych liderów, interdyscyplinarność i kreatywna wizja rozwiązań skupionych wokół nowoczesnej komunikacji i usług. Nowa agencja pojawi się na rynku w połowie przyszłego roku.