Polacy kochają promocje – pokazuje badanie Sodexo
  • 0
  • 1
20.10.2021

Polacy kochają promocje – pokazuje badanie Sodexo

Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Sodexo, w ostatnim roku 73% Polaków wzięło udział w różnego rodzaju promocjach, a 50% z nich korzysta z promocji raz w miesiącu i częściej. Dlaczego tak chętnie bierzemy w nich udział? Czego oczekujemy od loterii, konkursów i innych akcji promocyjnych?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.10.2021

Mikrodozowanie psychodelików to przyszłość wellness – twierdzą futurolodzy

Psychodeliki w małych dawkach, np. LSD czy marihuana, będą w przyszłości tak powszechne, jak kawa. Będą używane do kierowania nastrojami i wyzwalania kreatywności – twierdzili uczestnicy dyskusji na temat nadchodzących trendów w zdrowiu i wellness podczas Advertising Week. Faith Popcorn, dyrektor generalna i futurolog w Brain Reserve oraz Julian Cohen, dyrektor ds. innowacji w Canopy Growth uważają, że trend ten przyspieszył zarówno za sprawą technologii, jak i pandemii.