0 1 0 0 0 16.08.2021Subway podniesie standardy w hodowli brojlerów – sukces kampanii na rzecz zwierzątSerwująca kanapki sieć Subway zobowiązała się do podniesienia standardów dobrostanowych kurczaków hodowanych na mięso. Zapowiada, że do 2026 r. wdroży kryteria Europejskiej Inicjatywy dla Kurczaków (European Chicken Commitment). Wszystko to po trwającej prawie rok kampanii koalicji organizacji prozwierzęcych.
0 2 0 0 0 16.08.2021Wypowiedzi na temat igrzysk olimpijskich odnotowały w internecie ponad miliard wyświetleń – analiza SentiOnePolacy kochają igrzyska olimpijskie – wypowiedzi na ich temat w ostatnim miesiącu odnotowały w Internecie ponad miliard wyświetleń, jak wynika z analizy polskiego SentiOne. Najwięcej pozytywnych emocji wzbudziło złoto mieszanej sztafety 4 × 400 metrów, a negatywnych – błąd proceduralny Polskiego Związku Pływackiego.
1 2 0 0 0 16.08.2021Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał – Tymbark zaprasza do współtworzenia teledysku nowej wersji przebojuZ okazji swojego 85-lecia marka Tymbark (Maspex) przedstawiła nową wersję przeboju Skaldów. Fragmenty utworu wykonują po kolei: Sanah, Artur Rojek, Vito Bambino i Kwiat Jabłoni. Teledysk, w którym występują artyści, jest interaktywny. Po zrobieniu sobie zdjęcia również można się w nim pojawić.
2 3 0 0 0 16.08.2021Hodak i Kukon w nowej odsłonie Puma Talents10 sierpnia odbyła się premiera dwóch identycznych teledysków, które powstały w ramach lokalnej inicjatywy Puma Talents. Bohaterami tegorocznej edycji są raperzy Hodak i Kukon, którzy przygotowali dwa zupełnie różne utwory, połączone w jeden obrazek.
1 1 0 0 0 16.08.2021Prince Polo z nową kampanią reklamową „Po prostu doskonałe”W nowej kampanii marka Prince Polo zachęca do podążania za jej filozofią. Pokazuje że prostota może być źródłem piękna i wyrazem dobrego smaku.
0 1 0 0 0 13.08.2021P&G zwiększa wydatki reklamowe oraz inwestuje w „komunikowanie ponadprzeciętności”Gigant dóbr konsumenckich Procter & Gamble zwiększył wydatki na reklamy drugi rok z rzędu – wynika z raportu rocznego firmy. Wzrost sięgnął 12%, do poziomu 8,2 mld dol. w ciągu dwunastu miesięcy do czerwca 2021 r. W poprzednim roku wzrost wyniósł 7,3%. Firma wykorzystuje te nakłady, aby skupić się na podkreśleniu swojej ponadprzeciętności.
0 1 0 0 0 13.08.2021Miasto stołeczne Warszawa wybrało MullenLowe Group do stałej współpracyPrzetarg dotyczący działań promocyjnych dla miasta stołecznego Warszawy wygrała MullenLoweGroup (MullenLowe Warsaw i MediaHub). Umowa ma charakter stałej współpracy.
0 1 0 0 0 13.08.2021L’Oréal wkracza głębiej w kanały cyfroweGigant kosmetyczny L’Oréal zamierza wkroczyć głębiej w kanały cyfrowe. Bada wykorzystanie social commerce i gier online w celu dotarcia do nowych klientów za pośrednictwem różnych punktów styku.
0 2 0 0 0 12.08.2021Minimalny koszyk zakupowy w lipcu droższy o 5,99% w skali roku. Badanie ASM Sales Force AgencyRekordowy poziom inflacji zaczyna być widoczny w sieciach handlowych. Jak wynika z najnowszego badania i raportu „Koszyk zakupowy” autorstwa ASM Sales Force Agency, w lipcu 2021 r. wartość koszyka minimalnego, czyli zestawu analizowanych produktów dostępnych w sieciach handlowych w najniższych cenach, wzrosła o 5,99%. Średnie ceny podstawowych produktów wzrosły o 2,25% wobec czerwca. E-grocery pozostaje najdroższym kanałem zakupów. Lidl wyprzedził w lipcu Auchan w rankingu najtańszych sieci handlowych.
1 1 0 0 0 12.08.2021Ruszyła globalna kampania reklamowa YouTube Shorts12 lipca Google wprowadził usługę YouTube Shorts na całym świecie. Teraz rusza także z kampanią promocyjną.