0 1 0 15.06.2022Co drugi badany polski pracownik zamierza zmienić pracę w ciągu najbliższego pół roku – badanie DeloitteJako główne powody odejścia z pracy respondenci wskazują nieefektywne procesy w organizacji, niski poziom wynagrodzenia oraz brak możliwości rozwoju – wynika z badania Deloitte.
1 2 0 15.06.2022Szwedzki fintech Klarna z pierwszą polską kampanią telewizyjnąKlarna, szwedzki fintech słynący z niestandardowej komunikacji marketingowej, wystartował z pierwszą kampanią reklamową w polskiej telewizji.
0 1 0 14.06.2022„Holiday Barometer 2022” – Polacy chcą podróżować jak nigdy wcześniejPolacy są jednym z najchętniej podróżujących narodów w Europie. Dwie trzecie Polaków ma już sprecyzowane plany na wakacje 2022. Zamierzają na nie wydać średnio 4499 zł i odpoczywać blisko 2 tyg. – wynika z najnowszego badania „Holiday Barometer”, zrealizowanego przez Ipsos w 15 krajach świata na zlecenie Europ Assistance.
0 1 0 14.06.2022„State of Ecommerce” – raport z Australii i Nowej Zelandii. Dlaczego niektóre sklepy internetowe świecą pustkami?Tegoroczny raport „State of Ecommerce” pokazuje, że wiele działań sklepów internetowych nie przekłada się na zainteresowanie konsumentów, a niektóre wręcz je zmniejszają. Publikacja odnotowuje m.in., co drażni klientów i wpływa na rezygnację z zakupów oraz dlaczego również negatywne recenzje pozytywnie wpływają na wiarygodność.
0 1 0 14.06.2022Wystartowała kampania aplikacji sieci Żabka – JushLetnia kampania Jush obejmuje nośniki OOH takie jak citylight i Veturilo. Przygotowana treść została także zaadaptowana do kanałów digital.
0 1 0 14.06.2022Wyzwania i szanse dla branży digital nakreślone w „Raporcie Strategicznym Internet 2021/2022” IAB PolskaW 2021 reklama cyfrowa pobiła kolejne rekordy. Jak wynika z badania IAB Polska/PwC AdEx, wydatki reklamodawców na komunikację online wzrosły o ponad 1 mld zł w porównaniu do roku wcześniejszego. Wartość rynku reklamowego online osiągnęła ponad 6,2 mld zł, co oznacza wzrost o 20%. Jak obecnie wygląda ekosystem reklamy cyfrowej? Jakie wyzwania i szanse czekają branżę digital? Jakie trendy zdominują cyfrowy świat w kolejnych miesiącach? Odpowiedzi na te pytania przedstawia najnowszy Raport Strategiczny Internet 2021/2022, wydany przez IAB Polska.
0 1 0 14.06.2022100 tys. zł za portret żaby. Taką nagrodę można wygrać w konkursie Biedronki „Piórko 2022”Trwa drugi etap konkursu „Piórko 2022. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”. Aby wziąć w nim udział, należy wykonać ilustracje obrazujące opowieść o żabie, która miała swój pomysł na życie i nie imponowały jej królewskie tytuły. Ta właśnie historia zwyciężyła w pierwszym etapie tegorocznego „Piórka”.
0 1 0 14.06.2022Kraft-Heinz stworzył lakier do paznokci o zapachu żółtego seraKraft-Heinz stworzył lakier do paznokci, który pachnie jak żółty ser. Sygnowany marką Velveeta, powstał we współpracy z producentem lakierów Nails.
0 1 0 14.06.2022Fałszywe opinie w sieci – prezes UOKiK stawia zarzuty dwóm spółkomPrezes UOKiK stawia zarzuty związane z handlem fałszywymi opiniami dwóm spółkom: Opinie.pro z Lubartowa oraz SN Marketing z Krakowa. Za tworzenie, pozyskiwanie i zamieszczanie fałszywych opinii w sieci grozi kara finansowa do 10 proc. obrotu.
0 3 0 14.06.2022Mural marki smartfonów Realme w centrum WarszawyW Warszawie, na zbiegu ulic Brackiej, Kruczej, Zgody, Szpitalnej i Chmielnej powstał mural chińskiej marki smartfonów Realme. To kontynuacja kampanii promującej serię telefonów GT 2 i GT 2 Pro.