Listopad 2021 w handlu pod kreską. Cała nadzieja w świętach. Badanie M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego
  • 0
  • 1
7.12.2021

Listopad 2021 w handlu pod kreską. Cała nadzieja w świętach. Badanie M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego

Sytuacja w małych i średnich sklepach w listopadzie została mało optymistycznie oceniona przez prowadzących placówki handlu detalicznego. Wskaźnik nastrojów w handlu tradycyjnym (NHT) za ubiegły miesiąc wyniósł 23,8 pkt. i był niższy o 9,2 pkt. w porównaniu z październikiem. Był również niższy o 10,1 pkt. w stosunku do listopadowych prognoz. Grudniowy wskaźnik oczekiwań (NHT+1) wyniósł natomiast 44,1 pkt. i był wyższy o 10,2 pkt. od oczekiwań sprzed miesiąca – pokazuje analiza danych M/platform.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54672 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 grudnia 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2021

Instagram wprowadza nowe rozwiązania, które mają chronić i wspierać nastolatków i ich rodziców

Instagram ogłosił, że wprowadzi nowe narzędzia i funkcje, które sprawią, że nastolatkowie będą bezpieczniejsi na platformie. Będzie bardziej rygorystycznie podchodzić do tego, co poleca młodym ludziom w aplikacji. Uniemożliwi także oznaczanie nastolatków przez osoby, których nie obserwują. Poza tym będzie ich zachęcać do zainteresowania się innymi tematami, jeśli przez długi czas skupiają się na jednym zagadnieniu.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2021

Cyfrowa transformacja przyniesie 9% wzrostu globalnych wydatków na reklamę w 2022 r. – prognozuje Zenith

Globalny rynek reklamowy będzie się odradzał po spowolnieniu w 2020 r., osiągając w 2022 r. dynamikę na poziomie 9,1%, po wzroście wynoszącym 15,6% w 2021 r. – wynika z raportu „Advertising Expenditure Forecasts” Zenithu. Globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5,7% w 2023 r. i 7,4% w 2024 r., przede wszystkim ze względu na to, że marki będą nadal wykorzystywać reklamę do pobudzania dalszego rozwoju w obszarze e-commerce. Firma szacuje, że globalne wydatki na reklamę osiągną 705 mld dol. w 2021 r., odnotowując wzrost z 634 mld dol. w 2019 r., a następnie wzrosną do 873 mld dol. do 2024 r.