Na upartego historię content marketingu można by wywodzić aż od czasów prehistorycznych – od malowideł naskalnych. Weźmy jednak pod lupę okres najbardziej dynamicznych zmian, czyli mniej więcej ostatnie 100 lat, które dały podwaliny pod content marketing w jego współczesnej formie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
1895: John Deere i „The Furrow”
Za początek content marketingu, który znamy dziś, symbolicznie przyjąć można 1895 rok, gdy do rąk czytelników trafił pierwszy magazyn branżowy w historii – „The Furrow”, poświęcony nowoczesnemu rolnictwu i zarabianiu na uprawach. Jego pomysłodawcą była firma John Deere zajmująca się produkcją maszyn rolniczych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.