Od Michelin do Vine. Kamienie milowe w content marketinguOd Michelin do Vine. Kamienie milowe w content marketinguOd Michelin do Vine. Kamienie milowe w content marketinguOd Michelin do Vine. Kamienie milowe w content marketingu
Zmieniają się formy, nie cel: bawić, uczyć, przydawać się. Nie sprzedawać! (fot. Blendtec)

Od Michelin do Vine. Kamienie milowe w content marketingu

Od Michelin do Vine. Kamienie milowe w content marketingu
Katarzyna Szulik

Katarzyna Szulik

-

, Artivia.pl Internetowa Agencja Prasowa

Katarzyna Szulik

Katarzyna Szulik

Artivia.pl Internetowa Agencja Prasowa

Na upartego historię content marketingu można by wywodzić aż od czasów prehistorycznych – od malowideł naskalnych. Weźmy jednak pod lupę okres najbardziej dynamicznych zmian, czyli mniej więcej ostatnie 100 lat, które dały podwaliny pod content marketing w jego współczesnej formie.

1895: John Deere i „The Furrow”
Za początek content marketingu, który znamy dziś, symbolicznie przyjąć można 1895 rok, gdy do rąk czytelników trafił pierwszy magazyn branżowy w historii – „The Furrow”, poświęcony nowoczesnemu rolnictwu i zarabianiu na uprawach. Jego pomysłodawcą była firma John Deere zajmująca się produkcją maszyn rolniczych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja