Największe obawy polskich konsumentów wzbudzają wizyty w restauracji i sklepach – „Global State of the Consumer Tracker” Deloitte
  • 0
  • 1
15.12.2021

Największe obawy polskich konsumentów wzbudzają wizyty w restauracji i sklepach – „Global State of the Consumer Tracker” Deloitte

Jak wynika z najnowszej edycji raportu „Global State of the Consumer Tracker” opracowanego przez firmę doradczą Deloitte, polscy konsumenci nadal deklarują pogłębiające się obawy w zakresie bezpieczeństwa. Jednocześnie pogarsza się ich ocena własnej kondycji finansowej oraz jej perspektyw w nadchodzących latach. Rośnie też niechęć do powrotu do pracy w trybie stacjonarnym. Co więcej, już tylko jedna trzecia Polaków nie obawia się latania samolotem i planuje w najbliższych trzech miesiącach pobyt w hotelu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 grudnia 2021

14 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.12.2021

Pasja pod choinkę, czyli jakie świąteczne prezenty szykują w tym roku Polacy. Badanie firmy Mastercard

Z okazji zbliżających się świąt Mastercard sprawdził, jak w tym roku polscy konsumenci podchodzą do wybierania prezentów świątecznych dla bliskich. Co kupują i gdzie? Na co zwracają uwagę? Czy i jak pandemia wpłynęła na zakupowe zachowania i decyzje? Odpowiedzi na te pytania próbowano znaleźć w badaniu opinii przeprowadzonym przez Minds & Roses na zlecenie firmy.