Kaufland ruszył z bożonarodzeniową kampanią w rytm przeboju „Sweet Dreams” - Marketing przy Kawie
Kaufland ruszył z bożonarodzeniową kampanią w rytm przeboju „Sweet Dreams”
  • 1
  • 1
14.12.2021

Kaufland ruszył z bożonarodzeniową kampanią w rytm przeboju „Sweet Dreams”

Na początku grudnia wystartowała kampania „Gdzie wielki wybór na święta mam?” sieci Kaufland. Marka zachęca w niej do przedświątecznych przygotowań w rytm światowego hitu „Sweet Dreams”, podkreślając różnorodny i szeroki asortyment produktów dostępny w sklepach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56078 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 grudnia 2021