Michelin powierza budżet kreatywny agencji Altavia Polska
  • 0
  • 1
14.12.2021

Michelin powierza budżet kreatywny agencji Altavia Polska

Przetarg na obsługę kreatywną marki Michelin wygrała agencja Altavia Polska. Współpraca dotyczy wsparcia sprzedaży w regionie CEE, który obejmuje Polskę, Czechy, Słowację oraz trzy kraje bałtyckie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 grudnia 2021

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
14.12.2021

EY Future Consumer Index: 75% Polaków jest zaniepokojonych wpływem pandemii na ich finanse

Wyniki czwartej odsłony polskiej edycji badania EY Future Consumer Index wskazują, że 75% Polaków jest zaniepokojonych wpływem pandemii koronawirusa na ich finanse. W ciągu czterech miesięcy ten odsetek wzrósł o 18 punktów procentowych. Obawy dotyczą niemal w równym stopniu każdego pokolenia. Najmocniej dotykają jednak tzw. baby boomers (80%). W efekcie cena pozostaje niezmiennie kluczowym kryteriów zakupowym, a Polacy szerokim łukiem omijają dobra luksusowe.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.12.2021

AF.Agency, Riverwood oraz Q&A Communications tworzą jedną organizację pod wspólnym brandem ARQ

Trzy wyspecjalizowane agencje: Q&A Communications, AF.Agency i Riverwood tworzą jedną organizację pod wspólnym brandem. Ponad 70-osobowy zespół ARQ ma wyróżniać wieloletnie doświadczenie w pracy dla rynkowych liderów, interdyscyplinarność i kreatywna wizja rozwiązań skupionych wokół nowoczesnej komunikacji i usług. Nowa agencja pojawi się na rynku w połowie przyszłego roku.