Klienci pozbyli się plastikowych kart klubowych z portfela, choć nadal w większości lubią programy lojalnościowe. Ale proste „zbieranie punktów” już nie przejdzie – teraz uczestnicy naprawdę chcą czuć się zaangażowani, a przy tym wyróżnieni.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przeciętny Polak uczestniczył w 2019 roku w ponad ośmiu programach lojalnościowych – informuje raport agencji H2H.tech. Jeśli wziąć pod uwagę równie przeciętnego Amerykanina, to skromna liczba, bowiem za Oceanem ten współczynnik wynosi prawie 15. Uwzględniając jednak fakt, że jeszcze w 2018 roku Polacy korzystali z około sześciu programów – coś jest na rzeczy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |