Nie wszyscy klienci są sobie równi. Doceń tych zaangażowanychNie wszyscy klienci są sobie równi. Doceń tych zaangażowanychNie wszyscy klienci są sobie równi. Doceń tych zaangażowanychNie wszyscy klienci są sobie równi. Doceń tych zaangażowanych
Program lojalnościowy z prawdziwego zdarzenia to coś dla klientów naprawdę zaangażowanych (fot. mat. pras. Nike)

Nie wszyscy klienci są sobie równi. Doceń tych zaangażowanych

Nie wszyscy klienci są sobie równi. Doceń tych zaangażowanych
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Klienci pozbyli się plastikowych kart klubowych z portfela, choć nadal w większości lubią programy lojalnościowe. Ale proste „zbieranie punktów” już nie przejdzie – teraz uczestnicy naprawdę chcą czuć się zaangażowani, a przy tym wyróżnieni.

Przeciętny Polak uczestniczył w 2019 roku w ponad ośmiu programach lojalnościowych – informuje raport agencji H2H.tech. Jeśli wziąć pod uwagę równie przeciętnego Amerykanina, to skromna liczba, bowiem za Oceanem ten współczynnik wynosi prawie 15. Uwzględniając jednak fakt, że jeszcze w 2018 roku Polacy korzystali z około sześciu programów – coś jest na rzeczy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się