Mija nieco ponad tydzień od Black Friday. Jego popularność, podobnie jak w poprzednich latach, pozwalała odnieść wrażenie, że e-commerce oznacza koniec tradycyjnego handlu. Tymczasem w Stanach Zjednoczonych w tym roku po raz pierwszy od kilku lat więcej sklepów otwarto niż zamknięto. Sklepy te zmieniają jednak w pewnym stopniu swoją funkcję.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Black Friday to zalew maili z ofertami zniżek w skrzynce, SMS-y, wiadomości w mediach społecznościowych i tradycyjnych. Konsumenci w mediach społecznościowych prześcigają się w tropieniu obniżek, które nastąpiły po podwyżce regularnej ceny przeprowadzonej kilka dni wcześniej.
Jednak w badaniu „Black Friday & Cyber Monday Shopping Survey 2021” prawie sześciu na dziesięciu konsumentów deklarowało zrobienie zakupów w tym okresie – z całą pewnością lub prawdopodobnie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.