Espresso - Strona 338 z 5495 - Marketing przy Kawie

Espresso

10 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.05.2022

Polacy kochają telewizję – pokazuje badanie PanelWizard Direct

Telewizja jest dla Polaków źródłem informacji i rozrywki, ale też czują się dzięki niej mniej samotni. Pandemia tylko nieznacznie zmieniła przyzwyczajenia dotyczące oglądania telewizji. Przy zakupie nowego telewizora kierujemy się przede wszystkim jego ceną, jakością obrazu i dźwięku oraz wielkością ekranu – wynika z badania przeprowadzonego dla TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sound, przez PanelWizard Direct.

9 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2022

Zaangażowanie celebrytów i twórców internetowych w dyskusje na tematy ważne społecznie – badanie Influence Power Index MediaComu

W najnowszej edycji corocznego autorskiego badania Influence Power Index agencja MediaCom zapytała Polaków o ocenę celebrytów i popularnych twórców internetowych pod kątem poziomu zaangażowania w tematy istotne społecznie. Respondenci, oceniając gwiazdy, mieli też za zadanie wskazać te osobistości medialne, dla których ważne są prawa człowieka oraz kwestie ekologii i klimatu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2022

Wytyczne dla influencerów w zakresie oznaczania treści reklamowych – UOKiK kończy ich tworzenie

UOKiK przypomimna, że konsument ma prawo wiedzieć, czy post lub relacja w mediach społecznościowych to reklama, czy bezinteresowna opinia influencera. Urząd jest na końcowym etapie tworzenia wytycznych dla internetowych twórców w zakresie oznaczania treści reklamowych. Prowadzi dialog z organizacjami branżowymi i agencjami marketingowymi. Chce też poznać opinie internautów.

Poprzednie Następne