Wyzwania branży retail po pandemii w opinii ekspertów dwóch dużych graczyWyzwania branży retail po pandemii w opinii ekspertów dwóch dużych graczyWyzwania branży retail po pandemii w opinii ekspertów dwóch dużych graczyWyzwania branży retail po pandemii w opinii ekspertów dwóch dużych graczy
Ważne, by retail wypracował nowe rozwiązania i strategie (fot. Pixabay)

Wyzwania branży retail po pandemii w opinii ekspertów dwóch dużych graczy

Wyzwania branży retail po pandemii w opinii ekspertów dwóch dużych graczy
Arleta Sobierajczyk

Arleta Sobierajczyk

-

market research and consumer insights senior manager, Jeronimo Martins Polska

Arleta Sobierajczyk

Arleta Sobierajczyk

market research and consumer insights senior manager
Jeronimo Martins Polska

Czy definicja produktów premium zmieniła się pod wpływem pandemii? Obecność produktów premium w asortymencie sklepu lub portfolio marki decyduje o wyborze danego sklepu bądź brandu? Czy zrównoważony rozwój faktycznie wpływa na decyzje zakupowe Polaków? A jeśli tak, to w jaki sposób? Swoimi obserwacjami w tym zakresie z Arletą Sobierajczyk (Jeronimo Martins Poland) dzielą się Monika Kowalewska (Wawel) i Marek Skomorowski (Allegro).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja