Grupa Żabka tworzy start-up Lite e-Commerce i zapowiada wejście na rynek q-commerce
  • 0
  • 2
8.10.2021

Grupa Żabka tworzy start-up Lite e-Commerce i zapowiada wejście na rynek q-commerce

Grupa Żabka powołała do życia start-up Lite e-Commerce. Będzie on odpowiadać za stworzenie rozwiązań na rynku ekspresowych zakupów (q-commerce). Nową firmę powołano w ramach Żabki Future, która rozwija Grupę o kolejne biznesy tworzące ekosystem rozwiązań w obszarze modern convenience.

Strategia rozwoju Grupy Żabka opiera się na budowaniu portfolio unikatowych na rynku, wygodnych rozwiązań convenience. Dlatego w ostatnich miesiącach dołączyły do nas dwie czołowe firmy z branży cateringu dietetycznego: Maczfit oraz platforma Dietly.pl. Obecnie poszerzamy Grupę o nowy start-up Lite e-Commerce. Będzie on tworzył przyjazne usługi oparte na e-commerce, co pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby współczesnych klientów – mówi Tomasz Suchański, prezes zarządu, CEO Grupy Żabka.

Lite e-Commerce ma zająć się rozwojem usług z rynku q-commerce, dzięki czemu sieć sklepów convenience zintensyfikuje działania w zakresie sprzedaży online. W tym celu Lite uruchomi w Warszawie tzw. dark store’y, czyli sklepy służące wyłącznie do obsługi zamówień internetowych. Usługa ma wyróżniać się:

  • krótkim czasem dostawy,
  • szerokim asortymentem,
  • możliwością zamówienia wysokiej jakości i szerokiej oferty innowacyjnych marek dostępnych wyłącznie w sklepach Żabka,
  • intuicyjną w obsłudze aplikacją.

Start-up Lite e-Commerce tworzą managerowie z międzynarodowym doświadczeniem w zakresie nowych technologii, e-commerce oraz tworzenia produktów cyfrowych. Jednym z naszych celów jest rewolucja sposobu robienia zakupów online. Cieszymy się, że Żabka Future z jednej strony zapewnia nam niezależność operacyjną potrzebną do szybkiego działania, a jednocześnie pozwala korzystać z synergii z resztą Grupy – mówi Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce.

  • 2
Grupa Żabka tworzy start-up zajmujący się ekspresowymi zakupami

Grupa Żabka tworzy start-up zajmujący się ekspresowymi zakupami

Grupa Żabka tworzy start-up zajmujący się ekspresowymi zakupami

7 października 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.10.2021

Ponad 7,6 tys. zł – o tyle co minutę wzrasta nasz dług wobec pszczół. Podlicza to na bieżąco mural na warszawskiej Pradze

Jak wysoki jest i jak szybko wzrasta nasz dług wobec pszczół i innych zapylaczy? Uświadamia to mural, który powstał na warszawskiej Pradze. Co sekundę aktualizuje on kwotę, którą w 2021 r. jesteśmy winni tym pożytecznym owadom. To inicjatywa start-upu ubezpieczeniowego Beesafe, który wraz z organizacjami pozarządowymi rozpoczął działania edukacyjne dotyczące dzikich zapylaczy.