Spot Stowarzyszenia Otwarte Klatki na dworcach zachęcał do zadbania o los kur w Wielkanoc
  • 0
  • 7
20.04.2022

Spot Stowarzyszenia Otwarte Klatki na dworcach zachęcał do zadbania o los kur w Wielkanoc

W Wielki Tydzień na dworcach w dwóch polskich miastach rozpoczęto wyświetlanie spotu przedstawiającego warunki życia kur składających jaja „trójki”. To część ogólnopolskiej kampanii „Jak one to znoszą” prowadzonej przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki i pokazującej realia chowu klatkowego kur niosek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51881 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

19 kwietnia 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.04.2022

Szkolenie z pierwszej pomocy i tolerancji – organizują je Bank BNP Paribas i PCK

Zdarzają się sytuacje, w których, aby uratować czyjeś życie, trzeba znać zasady udzielania pierwszej pomocy i odważyć się zastosować je w praktyce. Jednak czy bylibyśmy tak samo chętni pomóc każdej osobie, niezależnie od jej wyglądu? Bank BNP Paribas we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem przeprowadził eksperyment społeczny i ruszył ze szkoleniami z pierwszej pomocy, będącymi jednocześnie lekcją tolerancji.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.04.2022

Mity i fakty usług subskrypcyjnych w badaniu Deloitte Digital

W ostatnich latach popularność subskrypcji zdecydowanie wzrosła i możemy spodziewać się utrzymania tego trendu w przyszłości. Raport Deloitte Digital „Mity i fakty usług subskrypcyjnych” prezentuje najpopularniejsze przekonania dotyczące modelu abonamentowego. Powszechnie zakłada się, że wygoda jest najważniejszym czynnikiem wpływającym na decyzję o zakupie subskrypcji, jednak 47 proc. Polaków wskazuje na korzyści finansowe. Z kolei faktem jest, że usługi abonamentowe zwiększają lojalność klientów oraz ich wydatki.