L’Oréal używa EEG do polecenia zapachów po rozpoznaniu emocji klienta
  • 0
  • 1
20.04.2022

L’Oréal używa EEG do polecenia zapachów po rozpoznaniu emocji klienta

Nasz zmysł węchu jest głęboko związany z emocjami. Każdy zapach może wywołać odmienne odczucia. Aby usprawnić proces wyboru perfum, koncern L’Oréal użył więc encefalografu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 kwietnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.04.2022

Carrefour i Daphni uruchamiają Dastore, fundusz venture capital skierowany do start-upów e-retail. Zainwestują 80 mln euro

Grupa Carrefour we współpracy z Daphni, europejskim przedsiębiorstwem venture capital, uruchomiła fundusz Dastore. Inicjatywa skoncentruje się na pomocy młodym cyfrowym start-upom z branży retail. Fundusz rozpocznie działalność od zainwestowania 80 mln euro w obiecujące przedsiębiorstwa z Francji i innych krajów, co ma wzmocnić innowacyjny charakter Grupy.