Jak pachnie relaks, a jak przytulność – neuromarketingowy test zapachówJak pachnie relaks, a jak przytulność – neuromarketingowy test zapachówJak pachnie relaks, a jak przytulność – neuromarketingowy test zapachówJak pachnie relaks, a jak przytulność – neuromarketingowy test zapachów
W badaniach sensorycznych warto uwzględniać emocje (fot. Pixabay)

Jak pachnie relaks, a jak przytulność – neuromarketingowy test zapachów

Jak pachnie relaks, a jak przytulność – neuromarketingowy test zapachów
Agnieszka Kuźmicz

Agnieszka Kuźmicz

-

research project manager, Neurohm

Agnieszka Kuźmicz

Agnieszka Kuźmicz

research project manager
Neurohm

Zajmuje się kompleksową obsługą klientów, towarzysząc im w całym procesie badawczym. Ma pod swoimi skrzydłami kluczowych partnerów zagranicznych. Jest odpowiedzialna za przygotowywanie badań od strony merytorycznej, jak i tworzenie raportów.

Doznania sensoryczne są nieodłącznym elementem naszego życia. Przychodząc na świat, w pierwszej kolejności poznajemy go właśnie dzięki zmysłom takim jak dotyk, smak czy węch. Ciepło skóry opiekuna gwarantuje poczucie bezpieczeństwa. Mleko mamy nie tylko wzmaga apetyt i zaspokaja głód, ale też poprzez smak i zapach wspiera budowanie więzi. Nic dziwnego, że badania sensoryczne zyskały zainteresowanie środowiska neuronauki i są przeprowadzane na coraz większą skalę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja