0 1 0 22.11.2022OnePlus wybrał agencję Euvic PerformanceOnePlus Poland, producent smartfonów i rozwiązań technologicznych rozpoczął współpracę z agencją Euvic Performance.
0 1 0 22.11.2022Rossmann rozstrzygnął przetarg na dom mediowyRossmann rozstrzygnął przetarg na wybór domu mediowego do obsługi mediów offline. Po przeanalizowaniu wszystkich ofert podpisano umowę z Zenithem.
1 3 0 22.11.2022Ikea rozpoczyna kampanię „Green Black Friday” promującą odpowiedzialne zakupyKampania Ikei „Green Black Friday” pokazuje, że życie mebli, podobnie jak ludzi, składa się z etapów. Najpierw są z nami, ale w pewnym momencie się z nimi rozstajemy. I wtedy zaczynają swoje drugie życie. Ogólnopolska akcja informacyjna w mediach wystartowała 21 listopada i potrwa do 11 grudnia br.
0 2 0 22.11.2022L’Oréal weszło z makijażami do metaverseMarki Maybelline New York i L'Oréal Professionnel stworzyły makijaże i fryzury na platformie do tworzenia awatarów – Ready Player Me. Wsparciem był zespół renomowanych makijażystów, fryzjerów i artystów 3D. Kreacje można wykorzystywać w awatarach na ponad czterech tysiącach platform, gier i aplikacji.
1 2 0 22.11.2022Velo Bank zmienił logo i rozpoczął kampanię reklamowąHasłem kampanii VeloBanku jest „Świat bardziej Velo”. Ma pokazać, że bank poprzez swoje produkty i jakość obsługi tworzy bankowość bardziej dopasowaną do współczesnego klienta.
1 1 0 21.11.2022Marcin Dorociński w kampanii świątecznej Santander BankRuszyła świąteczna kampania telewizyjna Santander Bank Polska z udziałem Marcina Dorocińskiego. Spot zachęca do dbania o relacje rodzinne i pokazuje, jaką moc mają przemyślane prezenty.
0 1 0 21.11.2022Trendy w mediach 2023 – Kantar przewiduje nowe zachowania widzów, strategie targetowania widowni i dynamiczne lokowanie produktuFirma Kantar opublikowała raport Media Trends and Predictions 2023. Jest to coroczna prognoza rozwoju rynku mediów w nadchodzącym roku.
1 1 0 21.11.2022Anna Starmach w kampanii KenwoodW kampanii Kenwood promującej robota z serii Chef wystąpiła ambasadorka marki Anna Starmach. Spot nawiązuje do hasła marki, które brzmi „Gotowanie nigdy nie było prostsze”.
0 1 0 21.11.2022Grywalizacja nie działa w budowaniu lojalności – raport SpartavityW Polsce tylko niecałe 30% badanych firm ma program lojalnościowy w modelu omnichannel. Aplikację mobilną wdrożyło zaś 57% firm. Badani zawiedli się na grywalizacji. Firma Spartavity publikuje „2022 Loyalty Report".
0 3 0 21.11.2022Bukmacher STS sponsoruje mural Włodzimierza Smolarka w Łodzi w ramach akcji „Pamiętajmy o sportowcach”15 listopada przy ulicy św. Kazimierza 11 w Łodzi odsłonięto mural z wizerunkiem Włodzimierza Smolarka. Ma 176 m2 powierzchni, a do jego wykonania zużyto ponad 30 litrów farb i 40 elementów ceramicznych. Mecenasem muralu jest STS, sponsor narodowej reprezentacji piłkarskiej oraz łódzkiego klubu. W tym roku mija 10. rocznica śmierci sportowca.