Carrefour celebruje różnorodność klientów i swoje 25-lecie
  • 1
  • 1
12.01.2022

Carrefour celebruje różnorodność klientów i swoje 25-lecie

Ruszyła kampania wizerunkowa Carrefoura. Jubileusz 25-lecia działalności w Polsce jest dla marki okazją do celebrowania różnorodności klientów.

Współczesny odbiorca reaguje nie tylko na przekaz marketingowy, ale też oczekuje od marek określenia się po stronie konkretnych wartości. Carrefour celebruje różnorodność i otwarcie ją afirmuje – ogłasza zatem sieć sklepów. Jest to kluczowy element strategii marki na najbliższy czas. Będzie przekładał się na komunikację, działania CSR i employer branding. Pochwała różnorodności ma wynikać bezpośrednio z kapitału marki – różnorodności oferty. Teraz to odnosi się także do akceptacji i słuchania rozmaitych potrzeb i postaw konsumentów.

Osią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny, który ugruntowuje nowy format kreatywny. W filmie marka pokazuje, że inspiracją do rozwoju są dla niej ludzie – bohaterowie spotu mający zróżnicowane talenty, np. do niemarnowania i przetwarzania, znajdowania najbardziej opłacalnych ofert czy planowania domowej logistyki. W reklamie wykorzystano utwór ABC „The Look of Love”.

W materiałach drukowanych pojawiają się bohaterowie prezentujący różnorodne podejścia do codziennych zakupów i gotowania, również z przymrużeniem oka. Kampania wystartowała 9 stycznia 2022 r. Prowadzona jest w telewizji, radiu, na outdoorze, w Internecie, a także za pośrednictwem materiałów POS i katalogów.

  • Strategia, idea kreatywna oraz materiały do kampanii: Saatchi & Saatchi
  • Reżyseria spotu telewizyjnego: Martyna Iwańska
  • Produkcja: Dynamo
  • Postprodukcja: Prodigious
  • Planowanie i zakup mediów: Arena Media, Pure Play
  • 1
Carrefour celebruje różnorodność

Carrefour celebruje różnorodność klientów

Aga

5 dni temu

Fajnie to wyszło :) Marketingiem interesuje się od niedawna, ale coś tam już robię w tym kierunku. W lutym jadę do nadarzyna na remadays, mam nadzieję, że poznam tam ludzi z tej branży i niebawem też będę tworzył takie reklamy :)

Rozwiń komentarze

12 stycznia 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 2
12.01.2022

Ruszył nabór wniosków w konkursie o tytuł „Dobroczyńca Roku”

Od 10 stycznia można zgłaszać firmy i fundacje korporacyjne do konkursu o tytuł „Dobroczyńcy Roku”. Spośród zgłoszeń kapituła wybierze laureatów i przyzna nagrody m.in. za partnerską współpracę z organizacjami pozarządowymi, wolontariat pracowniczy, działania na rzecz zdrowia, różnorodności, ochrony środowiska czy lokalnych społeczności. Laureatów poznamy w czerwcu podczas gali finałowej. Nabór wniosków trwa do 10 lutego.