Neuromarketing – co zawsze chciałeś o nim wiedzieć, ale wstydziłeś się zapytaćNeuromarketing – co zawsze chciałeś o nim wiedzieć, ale wstydziłeś się zapytaćNeuromarketing – co zawsze chciałeś o nim wiedzieć, ale wstydziłeś się zapytaćNeuromarketing – co zawsze chciałeś o nim wiedzieć, ale wstydziłeś się zapytać
Czy odbiorca łączy przekaz z marką? Można to sprawdzić (fot. psdesign1/Fotolia)

Neuromarketing – co zawsze chciałeś o nim wiedzieć, ale wstydziłeś się zapytać

Neuromarketing – co zawsze chciałeś o nim wiedzieć, ale wstydziłeś się zapytać
Piotr Machel, Janusz Sielicki

Piotr Machel, Janusz Sielicki

-

Piotr Machel, Janusz Sielicki

Piotr Machel, Janusz Sielicki

Czy badanie mózgu może być przydatne w odkrywaniu zachowań konsumentów? Dlaczego neuromarketing jest skuteczny, ale budzi kontrowersje? Czym właściwie są tego rodzaju badania? Oto garść odpowiedzi na te podstawowe kwestie.

Ludzie od zawsze fascynowali się działaniem układu nerwowego i mózgu. Pierwsze zapiski dotyczące mózgu pochodzą ze starożytnego Egiptu. Chirurdzy z kraju faraonów dokonywali trepanacji (wiercenia lub skrobania otworu w czaszce człowieka), lecząc w ten sposób bóle głowy i choroby psychiczne. Współcześnie odkrycia neuroscience – nauki o mózgu – wykorzystywane są również w marketingu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja